حضور تعدادی از اساتید و صاحبنظران حوزه ارتباطات در غرفه همراه اول در الکامپ

تعدادی از چهره‌های سرشناس حوزه ارتباطات و روابط عمومی ضمن بازدید از سرویس‌های دیجیتالی همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از سرویس‌ها تأکید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برخی از چهره های شناخته شده عرصه ارتباطات و روابط عمومی در جریان چهارمین روز از برگزاری الکامپ ۲۰۲۳ مهمان گروه همراه اول بودند و با سرویس های فناورانه اپراتور اول ارتباطی کشور آشنا شدند.

سیدغلامرضا کاظمی دینان و امیرعباس تقی پور از پیشکسوتان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور  پس از آشنایی با پلتفرم های دیجیتالی توسعه یافته توسط همراه اول که اکنون از جمله پر ترافیک ترین سکوهای بومی هستند، بر اهمیت توسعه فناوری تأکید کردند.

این اساتید دانشگاه پس از بازدیدشان، نشستی هم با حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات همراه اول داشتند و از زحمات تیم اجرایی اپراتور اول ارتباطی بابت نحوه حضور در الکامپ که «تجربه جهان دیجیتال» را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد، تقدیر کردند.

در این نشست ضمن تبادل و بیان تجربیات در برگزاری رویدادهایی مشابه الکامپ، این اساتید حوزه ارتباطات بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و شفاف از سرویس های حاضر در نمایشگاه تأکید کردند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا