نرم افزار Alpha Cleaner – Phone Booster بهینه‌سازی و افزایش‌سرعت اندروید

یکی از مشکلاتی که گاها کاربران گوشی های اندرویدی با آن رو به رو می شوند، کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات و کندی در اجرای دستورات می باشد. این مشکلات می تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی ترین آن ضعیف بودن منابع سخت افزاری می باشد، اما همیشه یک راه حل برای رفع مشکلات وجود دارد!

موبنا –  Alpha Cleaner – Phone Booster عنوان یک اپلیکیشن بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی اندروید می باشد که توسط LiuZho Soft توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یک گزینه مناسب برای کسانی است که اسمارت فون هایی با سخت افزار معمولی دارند.

برنامه فوق از چندین ابزار متنوع تشکیل شده است که هر کدام شان به نوعی کمک می کند سرعت دیوایس خود را بهبود ببخشید و دستورات را سریع تر اجرا نمایید. از اصلی ترین ویژگی های موجود ؛ حالت شناسایی فایل های اضافه و یا به اصطلاح جانک فایل ها می باشد.

جانک فایل ها به گونه ای هستند که فضای ذخیره سازی اطلاعات را پر می کنند و هیچ گونه کاربردی ندارند! شما به کمک این اپ کاربردی می توانید تنها در چند ثانیه تمامی فایل های اضافی موجود در حافظه داخلی را شناسایی و آن ها را با یک اشاره برای همیشه حذف کنید.

دیگر قابلیت موجود حالت جلوگیری از مصرف بی رویه باتری است. در گوشی های اندرویدی، همیشه چند برنامه در پس زمینه در حالت اجرا باقی می ماند‌؛ گرچه سیستم هوشمند و کرنل لینوکسی اندرویدی پس از مدتی آن ها را تشخیص می دهد و متوقف می سازد اما ممکن است که طول این توقف اندکی زیاد باشد.

از این رو برنامه Alpha Cleaner – Phone Booster با قابلیت باتری سیور خود به سرعت برنامه های بدون استفاده پس زمینه را سریعا شناسایی و اجازه می دهد تا آن ها را متوقف سازید. این ویژگی کمک خواهد نمود تا از مصرف بی رویه باتری جلوگیری کنید و عمر آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

متوقف سازی برنامه های پس زمینه علاوه بر جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری حافظه رم را نیز آزاد می کند و اجازه نخواهد داد که با مشکل کرش کردن برنامه های تان رو به رو شوید. برای افزایش سرعت اسمارت فون اندرویدی خود تنها کافی است که از صفحه اصلی یا همان داشبورد برنامه گزینه بوست را لمس نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی شما در پر سرعت ترین حالت ممکن قرار گیرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alpha Cleaner – Phone Booster اندروید:

  • افزایش سرعت اسمارت فون های اندرویدی تنها با یک اشاره و بدون طی کردن مراحل پیچیده!
  • گزینه ای برای صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر استفاده از آن
  • خنک کننده سی پی یو در هنگام استفاده از اپ ها و یا بازی های پر حجم
  • شناسایی سریع و آسان جانک فایل ها و حذف آن ها تنها با یک اشاره
  • گزینه ای برای مشاهده تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی اندرویدی تان

اپلیکیشن Alpha Cleaner – Phone Booster با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۶.۹۹ منتشر شده و امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را توسط کاربران دریافت نموده است.

 

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۱۳ مگابایت دانلود فایل نصبی مود برنامه با لینک مستقیم – ۱۳ مگابایت
دکمه بازگشت به بالا