آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد

عملکرد سامسونگ در زمینه انتشار آپدیت امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۳ بسیار سریع بوده است. به‌دنبال انتشار آپدیت امنیتی جدید برای گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی S22 اکنون غول کره‌ای این به‌روزرسانی را برای مدل میان‌رده گلکسی A73 ارائه نموده است.

موبنا – از طرفی این آپدیت برای تعدادی از گوشی‌های میان‌رده دیگر و دستگاه‌های سری گلکسی تب نیز منتشر شده است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گلکسی A73 نسخه فریم‌ور گوشی را به A736BXXU4CWE4 ارتقاء می‌دهد.

به‌روزرسانی جدید شامل پچ امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۳ بوده و هدف آن، اصلاح بیش از ۶۰ حفره آسیب‌پذیری موجود در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی است. با این‌حال آخرین به‌روزرسانی گلکسی A73 فاقد هرگونه ویژگی جدید برای این گوشی هوشمند است. این آپدیت هم‌اکنون در کشور مالزی قابل دسترس بوده و به‌زودی در سایر کشورها نیز قابل دریافت خواهد بود.

کاربران گلکسی A73 در مالزی هم‌اکنون می‌توانند انتشار آپدیت جدید برای گوشی خود را بررسی نمایند. بدین منظور کاربران بایستی به مسیر Settings > Software Update مراجعه نموده و دکمه Download and install را لمس نمایند. همچنین افراد در صورت تمایل به انجام به‌روزرسانی دستی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی آن‌را روی گوشی خود فلش نمایند.

سامسونگ گلکسی A73 در اوایل سال میلادی گذشته با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به بازار عرضه شد. این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۲ به اندروید ۱۳ به‌روزرسانی شد و در اوایل سال جاری میلادی نیز آپدیت One UI 5.1 را دریافت کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند ظرف مدت چند ماه آینده آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت نماید. این دستگاه در آینده تا اندروید ۱۶ به‌روزرسانی خواهد شد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا