شیائومی گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فلیپ می‌سازد!

بر اساس اعلام یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station، شیائومی در تدارک عرضه یک گوشی هوشمند تاشو با مکانیسم صدفی‌شکل جهت رقابت با محصولاتی نظیر سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و موتورولا ریزر ۴۰ اولترا است.

موبنا – این موضوع احتمالا چندان شگفت‌انگیز به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که پیش از این شرکت‌هایی نظیر اوپو، هواوی و ویوو نیز از نسخه‌های اختصاصی گوشی فلیپ مدرن خود رونمایی کرده‌اند. شیائومی به‌دنبال تثبیت موقعیت خود در بازار گوشی‌های تاشو بوده و در همین راستا پیش‌تر از گوشی شیائومی میکس فولد ۲ رونمایی کرده است. این دستگاه یک گوشی تاشو بسیار ظریف، زیبا و ارزشمند محسوب می‌شود.

بنابراین ارائه یک گوشی تاشو فلیپ اقدامی منطقی قلمداد می‌شود. به گفته Digital Chat Station این گوشی به نحو چشمگیری باریک و سبک بوده و از مدل فعلی شیائومی میکس فولد ۲ که یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار به‌شمار می‌رود؛ الگوبرداری خواهد کرد.

شیائومی گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فلیپ می‌سازد!

متاسفانه با توجه به سوابق عملکردی پیشین شیائومی در زمینه عرضه تولیدات خود به‌نظر می‌رسد که دستگاه تاشو صدفی‌شکل آینده کمپانی (که در صورت وجود با نام احتمالی شیائومی میکس فلیپ معرفی می‌شود) احتمالا در خارج از بازار چین عرضه نخواهد شد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا