جی پاور با یک هیولای سبز/ این ب ام و دیدن دارد! (+عکس)

جی پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال ۱۹۸۳ میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.

موبنا جی-پاور با معرفی یک ب ام و داغ تبدیل به تیتر رسانه های خودرویی جهان شده است. پروژه ای که نامی طولانی دارد و البته به همین اندازه نیز جزئیات جذاب دارد که می تواند هر علاقه مند به دنیای خودرو را برای ساعت ها مجذوب خود کند.

جی پاور عنوان BMW M3 Touring G-Power G3M Bi-Turbo را برای معرفی پروژه در نظر گرفته و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ب ام و ام۳ تورینگ با کد رنگ بینظیری از سبز لیزری و عناصر اسپرت بدنه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

جی پاور با یک هیولای سبز/ این ب ام و دیدن دارد! (+عکس)

این ب ام و در حالت استاندارد از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر توربودوقلو خانواده اس۵۸ استفاده می کند که برابر با ۵۱۰ اسب بخار خروجی و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور دارد. پس در حالت استاندارد نیز این خودرو یک مبارز خیابانی تمام عیار است اما این اعداد برای جی پاور قطعا رضایت بخش نیست…

گفتنی است جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال ۱۹۸۳ میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.

مهندسان جی پاور پس از تغییرات فنی، میزان خروجی پیشرانه را به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور را به ۸۴۹ نیوتن متر ارتقا داده اند. جی-پاور از نرم افزار تخصصی خود طی این تغییرات فنی استفاده کرده و همچنین از تغییرات سخت افزاری باید به سیستم اگزوز دوقلو جدید، توربو دوقلو جدید و… اشاره کرد. بیشینه سرعت ثبت شده توسط جی پاور ۳۲۲ کیلومتر برساعت بوده است.

ب ام و ام۳ تورینگ جی پاور

رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی در محور جلو و ۲۱ اینچی عقب، پنل های فیبر-کربن در قسمت های مختلف بدنه، فرمان فیبر-کربن و کف پوش با لوگوی جی-پاور از دیگر تغییرات تیونر هستند.

حضور سنگین بخش های فیبر-کربن روی درپوش موتور بسیار جلب توجه می کنند. اینجا دو ردیف آبشش در قسمت جلو درپوش موتور جانمایی شده و پس از آن نزدیک به شیشه جلو نیز یک ورودی هوای چندسطحی فیبر-کربنی دیگر قرار دارد.

 منبع: عصرایران
دکمه بازگشت به بالا