اختتامیه رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و سرگرمی رسانه ای

همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و سرگرمی رسانه ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.

موبنا –به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و سرگرمی رسانه ای روز گذشته سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی استارتاپ ها، شرکت ها و تیم های فعال و صاحب ایده در حوزه های تخصصی این رویداد برگزار شد.

معرفی ظرفیت های همکاری مشترک به ویژه در حوزه ارائه APIهای تخصصی و خدمات زیرساخت دیجیتال به فعالان حوزه بازی و سرگرمی رسانه ای، شناسایی و احصاء نیازهای فعالان اکوسیستم سرگرمی و بازی به ظرفیت های بالقوه اپراتور اول تلفن همراه کشور و شرکت های وابسته همراه اول از جمله محورهای این حضور بود.

همچنین ظرفیت سازی به ویژه در حوزه منابع انسانی و جایگاه یابی «کری گیم» همراه اول به عنوان یک بازیگر جدی در اکوسیستم بازی و سرگرمی کشور و شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری از طریق بازوهای سرمایه گذاری خطرپذیر این اپراتور از جمله دیگر رویکردها بود.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در آیین اختتامیه این رویداد ضمن اشاره به ضرورت ورود اپراتورهای ارتباطی به عرصه نوآوری برای رفع نیازمندی های فناورانه و ایجاد جریان های درآمدی جدید، به تشریح ماموریت های اصلی بخش نوآوری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پرداخت و برخی از مهمترین فعالیت های نوآوری انجام شده در این مرکز را معرفی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه بازی سازی در کشور مهمترین دلایل و اهداف برگزاری رویداد ایده پردازی در حوزه گیم را نیز بیان کرد.

همچنین در این رویداد مدیر کری گیم همراه اول به معرفی این مجموعه و ماموریت های اصلی آن و ارائه گزارشی از سرمایه‌گذاری های انجام شده در بازی های منتخب این رویداد پرداخت.

در پایان این برنامه از ۸ تیم‌ برگزیده در سه بخش پلتفرم های نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی، بازی های توسعه داده شده و ایده پردازی در حوزه بازی‌ تقدیر به عمل آمد و جوایز نقدی به آنها اعطاء شد.

دکمه بازگشت به بالا