مرورگر وب فوق‌امنیتی و ناشناس اندروید!

Incognito Browser – Be Private عنوان یک مرورگر وب فوق امنیتی و ناشناس مخصوص تبلت ها و گوشیهای اندروید می باشد که توسط CoinCircle, Inc. توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این استارت اپ را نصب کنید و بدون هیچ گونه استرسی به جست و جوی صفحات مورد نظرتان بپردازید.

موبنا – یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران در موارد مختلفی با آن رو به رو می شوند مواجه شدن با وبسایت های آلوده با بد افزار ها می باشد که در برخی از مواقع به دلیل اطلاعات کم کاربران مشکلات متعددی را برای اسمارت فون به وجود می آورد. بهترین راه برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ای در این زمینه استفاده از مرورگر هایی امن با کدنویسی پیشرفته می باشد.

Incognito Browser – Be Private عنوان یک مرورگر وب فوق امنیتی و ناشناس مخصوص تبلت ها و گوشیهای اندروید می باشد که توسط CoinCircle, Inc. توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این استارت اپ را نصب کنید و بدون هیچ گونه استرسی به جست و جوی صفحات مورد نظرتان بپردازید. همان طور که از عنوان پست نیز می توان فهمید اصلی ترین قابلیت این مرورگر حالت ناشناس دائمی می باشد؛ به گونه ای که در هنگام مشاهده وبسایت ها هیچ ردپایی از شما به جا نمی ماند و هیچ سرویسی قادر به مکان یابی اسمارت فون تان نخواهد بود.

با سرعتی فوق العاده وبسایت ها را یکی پس از دیگری بررسی کنید و از حالت زبانه های نا محدود نهایت لذت را ببرید. سیستم هوشمند موجود در هنگام ورود به سایت ها کدنویسی را به سرعت مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود هر گونه تبلیغاتی آن ها را در کمتر از چند ثانیه و پیش از لود شدن مسدود سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های مرورگر Incognito Browser – Be Private اندروید :

  • مرور وبسایت ها به صورت کاملا ناشناس و خصوصی
  • ذخیره نشدن هیچ گونه کوکی و یا تاریخچه ای
  • حجم بسیار پایین به نسبت دیگر مرورگر های اینترنتی
  • سرعت مرور و دانلود فوق العاده بالا
  • حالت جست و جوی هوشمند
  • استفاده از زبانه های نا محدود
  • جلوگیری از هر گونه موقعیت یابی در هنگام ورود به سایت ها
  • مسدود سازی سریع تبلیغات موجود در وبسایت ها

مرورگر وب فوق‌امنیتی و ناشناس اندروید!

مرورگر Incognito Browser – Be Private با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با قیمت ۱.۹۹ دلاری خود امتیاز فوق العاده ۴.۵ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید؛ در نسخه ارائه شده، همه قابلیت ها به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در دسترس اند.

 

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۶ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا