چرا قیمت خط ۹۱۲ زیاد است؟

قیمت خط ۹۱۲ برخلاف باور بسیاری از افراد در همه موارد بالا نیست. عوامل زیادی می توانند بر قیمت این خطوط موثر باشند که برخی از آن ها ممکن است قیمت را حتی تا ۱ میلیارد تومان افزایش دهند

اما در همه موارد قیمت خط ۹۱۲ بالا نیست و شما تقریبا با هر بودجه‌ای می توانید جهت خرید خط ۰۹۱۲ اقدام نمایید. در ادامه به تمامی ویژگی های موثر بر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ خواهیم پرداخت.

کد خط ۹۱۲ چه تاثیری در قیمت آن دارد؟

کد خط یکی از مهمترین معیارهای موثر بر قیمت خط ۰۹۱۲ می باشد. منظور از کد خط، عددی است که بعد از پیش شماره یا همان ۰۹۱۲ قرار می گیرد. برای مثال شماره ۰۹۱۲۱۲۲۶۵۸۴ یک خط کد ۱ می باشد. هرچه عدد مربوط به کد خط پایین تر باشد (بجز صفر) نشان دهنده اصالت و قدمت بیشتر سیم کارت است و درنتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت.

به عنوان مثال قیمت خط کد ۱ و کد ۲، از سایر کدها بیشتر است و هرچه این عدد افزایش پیدا کند، قیمت خط مدنظر کاهش خواهد یافت و در دسته خط ۹۱۲ ارزان قرار می گیرد. قیمت خط کد ۱ به این دلیل بیشتر از سایر کدها است که این خطوط، اولین خطوط ارائه شده از سر شماره ۰۹۱۲ می باشند و دارندگان این سیم کارت ها از اولین افرادی محسوب می شوند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند.

سیم کارت کد ۱ همراه اول تهران که ابتدا با سر شماره ۰۹۱۱۲ و بعد از تغییراتی با جابجایی چهارم و پنجم به ۰۹۱۲۱۲ تبدیل شد، به دلیل اینکه قدیمی ترین و نخستین سر شماره تلفن سیار است از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و اکثر مدیران و یا کسبه قدیمی از خط کد ۱ برای کسب و کارشان استفاده می کنند.

همین موضوع سبب بهبود پرستیژ کاری و اعتبار صاحبان این سیم کارت ها می شود و به همین دلیل است که خطوط با کد ۱، ۲ و ۳ نزد مخاطبان خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ بسیار محبوب هستند.

تاثیر میزان رند بودن شماره در قیمت خط ۹۱۲

بدیهی است که هرچه شماره مربوط به یک سیم کارت رند تر باشد، قیمت سیم کارت مدنظر نیز بیشتر خواهد بود. رند بودن شماره نه تنها در خطوط ۰۹۱۲، بلکه در تمامی شماره های تلفن از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بخصوص اگر کاربری شماره مدنظر تجاری و مربوط به کسب و کار باشد.

شماره های رند به دلیل این که به راحتی در حافظه افراد ثبت می شوند، می توانند در مصارف تجاری بسیار مفید واقع شوند. برای مثال تصور کنید که یک شرکت نظافت منزل، از یک شماره بسیار رند برای ارتباط با مشتریان و ثبت سفارش آن ها استفاده نماید.

در این حالت هر شخصی که تنها یک بار از طریق شماره اقدام به ثبت سفارش خود در این شرکت کرده باشد، به احتمال زیاد شماره را به خاطر سپرده و در صورت نیاز مجدد به خدمات شرکت مذکور، می تواند در کمترین زمان ممکن درخواست خدمات مجدد خود را ثبت نماید. بنابراین یکی از مهمترین مزایای داشتن خط رند، ثبت سفارش بیشتر خدمات یا محصولات و در نتیجه کسب درآمد بیشتر می باشد.

از سوی دیگر خطوط رند بخصوص با سر شماره ۰۹۱۲، گزینه های بسیار مناسبی جهت درج در تبلیغات محیطی و حتی آنلاین هستند. وجود یک شماره ۰۹۱۲ رند با کد محبوب، در بنر تبلیغاتی مربوط به یک برند خاص، علاوه بر افزایش تماس ها و سفارشات، می تواند تا حد زیادی بر اعتبار و شهرت برند مدنظر تاثیر مثبت داشته باشد. به همین دلیل رند بودن شماره نیز یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت خط ۹۱۲ می باشد.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت ۰۹۱۲

سیم کارت های ۰۹۱۲ در دو نوع صفر و کارکرده می باشند که طبیعتا نوع صفر دارای قیمت بیشتری است و قیمت نوع کارکرده نیز براساس میزان کارکرد آن تعیین می شود. معمولا افرادی که به دنبال خط ۹۱۲ ارزان هستند، خطوطی با مدت زمان کارکرد بالا را انتخاب می کنند.

منظور از سیم کارت صفر چیست؟

منظور از سیم کارت صفر سیم کارتی است که تابحال فعال نشده و هیچ یک از خدمات مربوط به آن مانند پیامک، مکالمه، اینترنت و… مورد استفاده قرار نگرفته است. این خطوط در تمامی سر شماره ها از جمله سر شماره ۰۹۱۲ از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

دقت داشته باشید که اگر سیم کارتی فعال شده باشد اما از هیچکدام از خدمات آن استفاده نشده باشد، بازهم در دسته سیم کارت صفر قرار نخواهد گرفت.

منظور از سیم کارت کارکرده چیست؟

سیم کارت کارکرده به سیم کارتی تلقی می شود که فعال شده باشد، هرچند که پس از آن برای مدت زیادی غیر فعال باشد. قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده، به دلیل احتمال داشتن پیامک و تماس های مزاحم که مربوط به مالک قبلی سیم کارت هستند، کاهش می یابد. اما بسیاری از افراد هنگام خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲، با هدف کاهش هزینه ها، سیم کارت های نوع کارکرده را انتخاب می کنند.

قیمت خط ۰۹۱۲ کارکرده براساس مواردی مانند مدت زمان فعال بودن، تعداد تماس ها و پیامک های ورودی و… می تواند متغیر باشد. همچنین توجه داشته باشید که یافتن سیم کارت صفر با کدهای محبوب (قدیمی) به دلیل این که مدت زیادی از عرضه آن ها می گذرد کار دشواری است و اغلب سیم کارت ها با کدهای محبوب، کارکرده می باشند.

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز جهت اطلاع از قیمت خط ۹۱۲ در انواع مختلف، شرکت ایران همراه با آدرس “iran912.com” می باشد که در وب سایت این شرکت می توانید لیست قیمت انواع خطوط از جمله قیمت خط کد ۱ صفر و کارکرده را مشاهده کنید و مناسب ترین شماره را براساس نوع کاربری و بودجه خود انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید خط ۰۹۱۲ دارید، iran912 یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شما می باشد که به شما با قابلیت فیلتر گذاری براساس نیازها و فاکتورهای مدنظر، شماره های بسیاری را پیشنهاد می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا