راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز (انتخاب کاندوم سایز مناسب)

همواره انتخاب یک کاندوم مناسب برای یک رابطه زناشویی امری ضروری است که در این بخش می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های کاندوم مناسب نیاز می‌پردازیم.

استفاده از کاندوم مناسب برای داشتن یک رابطه جنسی سالم لازم و ضروری است. برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی خطرناک استفاده از وسایل بهداشتی مانند کاندوم بسیار ضروری است. همچنین بهترین و سالم‌ترین روش برای جلوگیری از بارداری استفاده از این محصول است.

کاندوم‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و به همین دلیل برای استفاده از آن‌ها هر فرد باید کاندوم سایز مناسب خود را خریداری کند. لازم به ذکر است که کاندوم‌ها دارای انواع جنس‌های مختلفی هستند که فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند آنها را خریداری کند.

برای خرید یک کاندوم مناسب باید به نکات مهمی توجه شود. بی‌توجهی به این نکات باعث می‌شود که این محصول کارایی خوبی برای فرد نداشته باشد. باید در نظر داشت که به‌منظور جلوگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی باید سایز کاندوم درست انتخاب شود.

در ادامه این مقاله به نقل از داروچی قصد داریم تا شما را با نکات مهمی که در مورد این محصول بهداشتی وجود دارد آشنا کنیم.

راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز

دسته‌بندی کاندوم مناسب

کاندوم‌ها را با توجه به خواصی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هریک مناسب برای استفاده‌ای خاص و مشخص بوده و هر کس می‌تواند بسته به سلیقه خود از آن استفاده کند.

برای مثال خرید کاندوم تاخیری مناسب برای کسانی است که به دنبال انزال دیرتر هستند.و یا خرید کاندوم خاردار مناسب برای کسانی است که به دنبال محصولی با لذت بیشتر برای بانوان باشد.

برای خرید کاندوم مناسب افراد باید با انواع دسته‌بندی کاندوم‌ها آشنا باشند تا بتوانند بهترین و مناسب‌ترین کاندوم را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. استفاده از کاندوم تأثیر زیادی بر روی رابطه جنسی بین زن و مرد دارد و به همین دلیل باید با دقت زیادی انتخاب شود.

انواع کاندوم‌ها عبارت‌اند از:

کاندوم خاردار

کاندوم تاخیری

کاندوم تنگ کننده

کاندوم‌های گرم‌کننده

کاندوم نازک و فوق نازک

و غیره

در واقع خرید کاندوم مناسب را در کنار خرید اسپری تاخیری و یا خرید محصولات دیگر زناشویی مثل خرید بیبی چک کاستی و غیره پیشنهاد می‌کنیم تا زوجین بتوانند به خوبی از رابطه زناشویی خود لذت ببرند.

انواع جنس کاندوم

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، کاندوم‌ها را از جنس‌های مختلفی تولید می‌کنند که با توجه به این نکته، همه کاندوم‌های موجود در بازار از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. معمولاً جنس کاندوم‌ها از موادی به نام لاتکس است.

مزیت کاندوم‌های لاتکسی ، ضد حساسیت بودن آن است که می‌تواند به خرید کاندوم ضد حساسیت کمک زیادی کند.

برخی از شرکت‌های تولیدکننده کاندوم از پلی‌یورتان یا برخی از لاستیک‌ها نیز استفاده می‌کنند. باوجوداین همه شرکت‌های تولیدکننده این محصول، باید از استانداردهای جهانی استفاده کنند.

براساس استاندارهای iso کاندوم‌ها باید تحت آزمایش هوا و جریان الکتریکی قرار گیرند تا سوراخ نبودن آن‌ها معلوم شود. همچنین ضخامت و میزان ماندگاری این محصول نیز توسط استاندارهای جهانی تعیین می‌شود.

برای خرید کاندوم مناسب حتماً باید به جنس آن توجه شود. برخی از افراد به مواد لاستیکی حساسیت دارند و باید هنگام خرید این محصول به این نکته توجه داشته باشند.

راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز

برند کاندوم مناسب

با توجه به کاربرد خوبی که کاندوم مناسب در رابطه جنسی دارد، استفاده از این محصول بهداشتی بسیار زیاد است، ازاین‌رو شرکت‌های زیادی درزمینه تولید کاندوم فعالیت می‌کنند. به‌طوری‌که امروزه شاهد انواع مارک کاندوم مثل کاندوم کدکس یا کاندوم کاپوت هستیم. کیفیت محصولات تولیدشده هر شرکت متفاوت است، به همین دلیل یکی از رایج‌ترین دردسرهای خرید کاندوم مناسب، انتخاب بهترین مارک کاندوم است.

ازجمله مارک‌های کاندوم که از کیفیت خوبی برخوردار هستند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کاندوم کاپوت (Kapoot)

کاندوم کدکس (KODEX)

کاندوم شادوو (Shadow)

کاندوم ایکس دریم (XDream)

کاندوم چرچیلز

امروزه بسیاری از افراد به دنبال قیمت کاندوم کاپوت ، خرید کاندوم کدکس ، خرید کاندوم چرچیلز و دیگر برندها مثل شادو و ایکس دریم هستند که دلیل اصلی آن ، کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده توسط این برندهاست.

راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز

ویژگی‌ها و خواص کاندوم

استفاده از کاندوم مناسب در رابطه جنسی فواید و خواص زیادی دارد. به همین دلیل زوجین برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و جلوگیری از بیماری‌های احتمالی، باید حتماً از این محصول استفاده کنند.

ازجمله خواص خوب استفاده از کاندوم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

جلوگیری از انتقال انواع بیماری‌های مقاربتی در حین رابطهجنسی.

استفاده از کاندوم مناسب ۸۰ تا ۹۵ درصد احتمال بارداری را کاهش می‌دهد و از ورود اسپرم به رحم جلوگیری می‌کند.

تاثیر منفی روی قدرت بارداری افراد نمی‌گذارد و بهترین روش برای جلوگیری از بارداری است.

از انتقال باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک در حین رابطهٔ جنسی جلوگیری می‌کند.

از بیماری مقاربتی HPV جلوگیری می‌کند.

باعث کاهش ابتلای زنان به بیماری سرطان دیوارهرحم می‌شود.

از کاندوم‌های بسیار با کیفیت می‌توان به کاندوم چرچیلز اشاره کرد که خرید آن بسیار توصیه می‌شود.

راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز

نکات جامع انتخاب کاندوم مناسب

برای انتخاب کاندوم مناسب نکات مهمی وجود دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود. انتخاب سایز کاندوم یکی از مشکلات رایجی است که آقایان با آن مواجه هستند.

برای انتخاب سایز مناسب کاندوم آقایان باید طول آلت تناسلی خود را با ابزارهای اندازه‌گیری مناسب مانند متر خیاطی یا خط‌کش به‌طور دقیق اندازه بگیرند تا هنگام مراجعه به داروخانه، کاندوم مناسب با سایز خود را خریداری کنند.

معمولاً کاندوم‌ها در سایزها متنوعی تولید می‌شوند و هر فرد می‌تواند کاندوم مناسب با سایز خود را خریداری کند.

سایر نکات مهم که باید هنگام خرید کاندوم به آن توجه شود عبارت‌اند از:

هنگام خرید کاندوم حتماً به این نکته توجه داشته باشید که بدن شما به مواد لاتکس حساسیت نداشته باشد.

با توجه به اندازه سایز آلت تناسلی خود، سایز کاندوم را انتخاب کنید. در صورت خرید سایز نامناسب، هنگام استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد.

برای جلوگیری از پارگی کاندوم در حین رابطه جنسی، سعی کنید بهترین مارک کاندوم را خریداری کنید.

برای استفاده از کاندوم‌ها مطابق با دستورالعمل استفاده از آن که روی جعبه آن‌ها درج شده‌است عمل کنید.

بعد از پایان رابطه کاندوم را دور بیندازید.

از کشیدن بیش از حد کاندوم خودداری کنید.

سؤالات متداول

۱آیا با وجود استفاده از کاندوم مناسب احتمال بارداری وجود دارد؟

اگر کاندومی که استفاده شده‌است در حین رابطه پاره یا سوراخ نشده باشد، از ورود اسپرم‌ها به داخل رحم جلوگیری می‌کند، به همین دلیل بارداری اتفاق نمی‌افتد.

۲آیا استفاده از کاندوم مناسب نعوظ در مردان را بهبود می‌بخشد؟

بله؛ یکی از خواص خوب استفاده از کاندوم، بهبودبخشیدن توان نعوظ در مردان مسن و کم‌توان است.

۳آیا کاندوم مناسب و با کیفیت مانع ایدز می‌شود؟

بله؛ استفاده از کاندوم مناسب از انتقال بیماری‌های مقاربتی و بیماری‌های مانند ایدز که از راه رابطهٔ جنسی منتقل می‌شوند جلوگیری می‌کند.

۴آیا استفاده از کاندوم باعث کاهش لذت جنسی در مردان و زنان می‌شود؟

خیر؛ کاندوم‌ها از موادی تولید می‌شوند که باعث کاهش لذت جنسی در زوجین نمی‌شود.

راهنمای انتخاب کاندوم مناسب نیاز

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که کاندوم یک محصول بهداشتی است که برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی و بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب کاندوم مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل افراد برای استفاده از این محصول باید به نکات مهمی در هنگام خرید آن توجه کنند. انتخاب سایز کاندوم مناسب با اندازهٔ آلت مردان بر کیفیت رابطهٔ جنسی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. استفاده از کاندوم‌هایی که از جنس و کیفیت خوبی برخوردار نیستند، می‌تواند عوارض زیادی به‌همراه داشته باشد. امروزه شرکت‌های تولیدکنندهٔ زیادی وجود دارند که این محصول را تولید می‌کنند، به همین دلیل انتخاب یک مارک مناسب کمی دشوار است.

دکمه بازگشت به بالا