شب قدر با حضور نیم میلیونی کاربران در شبکه شاد

ثبت بیشترین تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) با مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی که به صورت زنده پخش و مورد استقبال کاربران قرار گرفت، شکسته شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از شبکه شاد، همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (علیه السلام)، شبکه‌ شاد مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

شبکه شاد مراسم نخستین شب احیاء را که مصادف با شب ضربت خوردن امیرمومنان (ع) است، با ۲ ویژه برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از ۶۱۸ هزار کاربر، بیینده این برنامه‌ها بودند.

ویژه برنامه اول شب نوزدهم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از ۴۹۷ هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند که این تعداد رکورد جدیدی را در تماشای پخش زنده‌های شاد ثبت کرد همچنین تعداد کاربرانی که به صورت همزمان شاهد این پخش زنده بودند به بیش از ۴۱ هزار نفر در لحظه رسید.

همچنین ویژه برنامه دوم از اولین شب لیالی قدر نیز از هیئت ثارالله زنجان با حضور حاج مهدی رسولی به صورت زنده پخش شد که بیش از ۱۲۰ هزار کاربر یکتا مخاطب این برنامه بودند و تعداد کاربرانی که به صورت همزمان این ویژه برنامه را تماشا کردند به بیش از ۱۳ هزار نفر در لحظه رسید.

براساس این گزارش، در روز گذشته تعداد کاربران فعال نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر بود و بیشترین حضور کاربران به صورت همزمان در شب گذشته بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر ثبت شد همچنین در هفته گذشته بیش از ۱۴ میلیون کاربر و در ماه گذشته بیش از ۱۸ میلیون کاربر فعال یکتا در شاد حضور داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا