سرویس‌های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می‌دهند

جمله معروفی است که می‌گوید «ارزش واقعی ثانیه‌ها را دونده‌ دوی سرعتی که سکوی قهرمانی المپیک را از دست داده می‌داند». اما واقعیت این است که برای درک اهمیت چند ثانیه یا دقیقه کافیست به اتفاقات روزمره‌ای که برای همه ما احتمال دارد پیش ‌آید، رجوع کنیم. لحظه‌ای را تصور کنید که در حین دیدن مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه‌تان، یکی از اعضای خانواده‌تان تماس می‌گیرد و از شرایطی می‌گوید که نیاز فوری به پول دارد.

موبنا – احتمال اینکه در حین وارد کردن شماره کارت، شماره CVV2 کارت، رمز پویا، تاریخ انقضا و… صحنه گل زیبای تیم‌تان را از دست بدهید کم نیست. یا اینکه روزی را به خاطر بیاورید که در تاکسی با مسافران دیگری نشسته‌اید که ناگهان در زمان رسیدن به مقصد، متوجه همراه نداشتن پول نقد می‌شوید. در چنین شرایطی بایستی یکی دو دقیقه را صرف انتقال پول کنید و در عین حال غر زدن‌ها و نگاه‌های سنگین راننده و سایر مسافرین را بابت معطلی چند دقیقه‌ای تحمل کنید.

اتفاقات مشابه این حوادث، کم‌ و بیش در زندگی بسیاری از افراد پیش می‌آید که برخی از آنها باعث ناراحتی و پریشانی ذهن اشخاص می‌شود. در چنین مواقعی برنامه‌ها و فناوری‌هایی که چند ثانیه یا لحظه کارها را زودتر و سریع‌تر انجام می‌دهند، نقش حیاتی خود را نشان می‌دهند. برنامه‌هایی که با هدف راحت‌تر کردن کارها، روندهای طولانی را حذف و سریع‌ترین راهکار ممکن را طراحی و در دسترس کاربران‌شان می‌گذارند.

اپلیکیشن بلوبانک یکی از این برنامه‌هاست که با این رویکرد طراحی شده است. بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک، سرویس‌های اپلیکیشن خود را با الهام از سبک‌های مینیمال طراحی کرده که کمترین نیاز به کلیک یا لمس را دارد. به‌طوری که نه تنها انجام اموری مانند باز کردن حساب و تراکنش‌های روزمره به چند دقیقه و چند کلیک روی صفحه گوشی خلاصه می‌شود، بلکه قابلیت‌های نوینی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که باعث بهره‌وری و بازدهی بیشتر با امکان صرفه‌جویی بالا در زمان و انرژی می‌شود. در ادامه بیشتر با این سرویس‌ها آشنا می‌شوید.

سرویس‌های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می‌دهند

نوشته های مشابه

انتقال سریع و هوشمند

انتقال پول از تراکنش‌های پرکاربردی است که در طول روز یا هفته و ماه به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انجام این تراکنش‌ در برنامه‌های معمول بانکی، پس از وارد کردن شماره کارت مقصد و مبلغ واریزی، نوبت به وارد کردن تاریخ انقضا و شماره CVV2 کارت می‌رسد و پس از آن می‌بایست به انتظار ارسال پیامک یا صادر شدن رمز پویا یا دوم نشست. این فرآیند در اپلیکیشن بلوبانک در همان مرحله درج مبلغ واریزی به پایان می‌رسد و کاربر پس از اینکه مشخصات کارت مقصد را مشاهده و تایید کرد، بدون وارد کردن عدد و رقم خاصی وجه مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان منتقل می‌کند.

 

انتقال وجه به مخاطبین

یکی از راهکارهای انتقال وجه که طی چند ماه اخیر به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده، انتقال به مخاطبین نام دارد که افراد را از دانستن و وارد کردن شماره کارت دوستان و آشنایان بی‌نیاز می‌کند. در این روش مشخصات مخاطبین (Contact) شما با همان اسامی و تصاویری که ذخیره کرده‌اید، به نمایش درمی‌آید تا به راحتی بتوانید انتقال وجه را انجام دهید.

برای استفاده از قابلیت انتقال وجه به مخاطبین هر دو طرف تراکنش بایستی در بلوبانک حساب باز کرده باشند و همچنین فعال سازی این قابلیت را در اپلیکیشن خود انجام داده باشند. برای فعال سازی و استفاده از مزیت‌های انتقال وجه به مخاطبین، کافیست در بخش تنظیمات اپلیکیشن بلوبانک، گزینه امنیت و حریم شخصی را انتخاب و وارد قسمت «انتقال وجه به مخاطبین» شوید. پس از خواندن شرایط و ضوابط و فعال‌سازی این قابلیت کاربردی، فهرست مخاطبین شما که این قابلیت را فعال کرده‌اند، در منوی انتقال اپلیکیشن بلوبانک به نمایش درمی‌آید.

برای انتقال وجه به مخاطبین از روش انتقال بلو به بلو استفاده می‌شود و به همین دلیل سقف انتقال پول به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

سرویس‌های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می‌دهند

انتقال خودکار

بعد از انتقال وجه به مخاطبین نیز در اپلیکیشن بلوبانک سرویس جدیدی با نام «انتقال خودکار» راه‌اندازی شده که انتقال‌های مداوم و منظم را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه انجام می‌دهد. به کمک این قابلیت می‌توانید انتقال‌هایی که به شکل مداوم به یک حساب مشخص دارید مثل قسط وام، بدهی‌های طولانی مدت و… را بدون تاخیر و وقفه واریز کنید. برای انجام این کار کافیست به منوی انتقال مراجعه کرده و پس از وارد کردن شماره کارت و مبلغ مورد نظر، گزینه انتقال خودکار را در منوی تعیین روش انتقال انتخاب کنید. از طریق روش انتقال خودکار می‌توانید در هر تراکنش تا ۱۰۰ میلیون تومان وجه را انتقال دهید. در صورت داشتن چندین قسط، وام یا بدهی مختلف می‌توانید برای هر کدام یک انتقال خودکار با تاریخ‌ها و تعداد واریزهای مشخص بسازید، محدودیتی از نظر تعداد انتقال‌ها در این قابلیت وجود ندارد.

 

بلوبانک ارائه تجربه‌ای جذاب، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تاکنون قابلیت‌های نوآورانه‌ای همچون بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال خودکار و… را به کاربران خود ارائه داده است.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا