مکسوس EUNIQ 6؛ کراس اوور جذاب و ناموفق چینی! (+عکس)

کابین مکسوس EUNIQ 6 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و فناورانه های جذابی را نیز همراه خود دارد. نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر هداپ و…

موبنا – یکی از محصولات مکسوس در کلاس شاسی بلند  EUNIQ 6 نام دارد. این خودرو در بازار چین از ۲۶ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. EUNIQ 6 به رغم ظاهر زیبا و فناورانه هایی که همراه خود دارد، در کسب موفقیت فروش ناکام بوده و معرفی آن به بازار با اقبال چشمگیری روبرو نشد.

مکسوس EUNIQ 6 از منظر ابعاد برابر با ۴۷۳۵ میلیمتر در طول، ۱۸۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۳۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۶۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۶۰ میلیمتر است.

این شاسی بلند با ۵ نفر ظرفیت، از پیشرانه الکتریکی ۱۷۴ اسب بخاری با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر استفاده می کند. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۵۲.۵ کیلووات ساعت لیتیم-یون در تریم پایه و ۷۰ کیلووات ساعت در تریم پرچمدار، تامین می شود.

زمان لازم برای شارژ باتری ها با شارژر استاندارد به ترتیب ۹.۵ و ۱۱ ساعت محاسبه شده است.

بیشینه سرعت برابر با ۱۷۰ کیلومتر برساعت است.

در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شود.

Maxus EUNIQ 6

کابین مکسوس EUNIQ 6 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و فناورانه های جذابی را نیز همراه خود دارد. نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر هداپ، درب صندوق الکتریکی، استارت دکمه ای، نورپردازی ۶۴ رنگ، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، پاور ویندوز هر دو ردیف، آینه های الکتریکی با گرم کن و تاشوی خودکار، سنسور باران، برف پاک کن عقب و… بخشی از امکانات کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، رادار پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایش نقاط کور دید راننده، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سر بالایی، سیستم پارک اتوماتیک، ترمز پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل به جز جانبی ردیف عقب، ایزوفیکس و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا