طراحی وبسایت حرفه ای و تعرفه طراحی سایت در cms-iran.com

دوست داشته باشید یا نه، بازدیدکنندگان باهوش و کارکشته امروزی سایت انتظار دارند که وب سایت ها سریع بارگذاری شوند. درک اینکه صفحات شما با چه سرعتی بارگذاری می شوند و چگونه می توان آن زمان های بارگذاری را بهینه کرد، تنها یکی از نکات طراحی وب سایت نیست که می توانید آن را نادیده بگیرید یا نادیده بگیرید.

ویژگی های طراحی وبسایت حرفه ای وابسته به تعرفه طراحی سایت دارد. با توجه به اینکه چه ویژگی هایی مدنظر شماست، قیمت نهایی سایت شما نیز فرق می کند. این قیمت ها در سایت cms-iran.com آمده است. با ما همراه باشید!

طراحی وبسایت حرفه ای

دوست داشته باشید یا نه، بازدیدکنندگان باهوش و کارکشته امروزی سایت انتظار دارند که وب سایت ها سریع بارگذاری شوند، و اگر صفحه اصلی یا وبلاگ شما به سرعت ظاهر نمی شود، احتمالاً به جای دیگری می روند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. درک اینکه صفحات شما با چه سرعتی بارگذاری می شوند و چگونه می توان آن زمان های بارگذاری را بهینه کرد، تنها یکی از نکات طراحی وب سایت نیست که می توانید آن را نادیده بگیرید یا نادیده بگیرید. این بخش مهمی از کار طراح وب است و همیشه باید در هنگام ساختن طراحی سایتی که می‌درخشد، در اولویت قرار گیرد.

حال به بررسی چند مورد می پردازیم:

عکس ها

اگر به فکر فشرده‌سازی این عکش ها و یا کاهش حجم انها در کنار بهینه‌سازی آنها باشید، می‌تواند به کاهش اندازه این تصاویر منجر شود و در نهایت، این باعث می شود تا میلی‌ثانیه‌های مهم و حیاتی را از تجربه لود شدن صفحه لندینگ خود حذف کنید.

 

افزونه ها

مدیریت افزونه های سایت، به ویژه در سایت های وردپرس، اغلب می توانند راه طولانی را در جهت بهبود سرعت کلی سایت انجام دهند. با این حال، بارگذاری سایت شما با تعداد زیاد می تواند واقعاً عملکرد را کاهش دهد. انجام این کار به شما امکان می دهد مسائل را به سرعت شناسایی کنید و قبل از اینکه به بحران تبدیل شوند، برای حل مشکلات گام بردارید.

طراحی وبسایت حرفه ای و تعرفه طراحی سایت در cms-iran.com

تعرفه طراحی سایت

هزینه توسعه یک وب سایت به شدت به اندازه پروژه بستگی دارد. اگر در حال ساخت یک پروژه بزرگ هستید، مانند یک وب سایت بیش از بیست صفحه، پس بدیهی است که هزینه آن برای شما بسیار بیشتر از هزینه ساخت یک وب سایت کمتر از ده صفحه است. یک وب سایت سازمانی برای نمایش تمام خدمات خود به صفحات بیشتری نیاز دارد. در حالی که یک وب‌سایت ساده مانند وب‌سایت وبلاگ، صفحات زیادی را نمی‌گیرد، ساخت آگهی آسان است. و به همین دلیل است که اندازه پروژه در هزینه توسعه یک وب سایت به شدت تأثیر می گذارد.

تعداد طراحی منحصر به فرد

هزینه توسعه وب سفارشی برای وب سایت شما نیز به تعداد طرح های منحصر به فرد در وب سایت شما بستگی دارد. البته، شما نمی توانید از یک ساختار صفحه برای همه صفحات وب سایت خود استفاده کنید. حرکت طراحی منحصر به فرد یا نماهای منحصر به فرد وب سایت شما، توسعه دهنده باید بیشتر تلاش کند تا این صفحات را برای شما ایجاد کند. این مطمئناً هزینه توسعه را افزایش می دهد.

یکپارچه سازی سئو

وب سایت ها و بهینه سازی سئو دست به دست هم می دهند. بدون بهینه سازی مناسب، وب سایت شما رتبه مناسبی در SERP کسب نخواهد کرد و در فراموشی صفحه سوم یا چهارم جستجوی گوگل گم می شود.

به همین دلیل است که هنگام توسعه وب سایت شما، بهینه سازی سئو باید توجه بهتری داشته باشد و شرکت های توسعه دهنده وب زیادی در نیویورک وجود دارند که از بهینه سازی سئو وب سایت شما مراقبت می کنند تا رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو کسب کنید. در گوگل، بینگ یا یاهو، و این بهینه سازی سئو هزینه بیشتری برای توسعه وب سایت شما خواهد داشت.

یکپارچه سازی پایگاه داده

یکپارچه سازی پایگاه داده یک کار بسیار فنی است که نیاز به دانش و تخصص دارد. یکپارچه سازی پایگاه داده و سپس نگهداری صحیح آن وظایفی است که فقط توسط توسعه دهندگان با تجربه انجام می شود. هر گونه مشکلی می تواند برای وب سایت و کسب و کار مضر باشد. و به همین دلیل است که توسعه و ادغام یک پایگاه داده در وب سایت شما هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

cms-iran.com

اگر بودجه ای مناسب برای یک وب سایت دارید، یک وب سایت ساخته شده توسط آژانس بهترین گزینه است. طراحی همیشه بسیار بهتر است زیرا – اگر آژانس شما از یک CMS کاملاً سفارشی استفاده می کند – از ابتدا برای رفع نیازهای خاص کسب و کار شما ایجاد شده و برای امنیت و عملکرد بهتر به صورت دستی کدگذاری شده است. و اکثریت قریب به اتفاق مواقع، با توجه به سال‌ها تجربه جمعی آژانس در استراتژی محتوا و موقعیت‌یابی برند، استراتژی زیربنایی و نسخه نوشته شده نیز بسیار بهتر است.

 

طراحی وبسایت حرفه ای و تعرفه طراحی سایت در cms-iran.com

برای همین پیشنهاد می شود که به وب سایت cms-iran.com حتما نگاهی بیندازید تا نمونه کارهای طراحی وب در زمینه های متفاوت را مشاهده کنید، و سپس به بررسی موارد مختلف و تعرفه های آن بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا