سامسونگ از گلکسی A14 4G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

این گوشی سامسونگ به تراشه‌ای ۸ هسته‌ای مجهز شده است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

موبنا – سامسونگ ماه گذشته میلادی گوشی گلکسی A14 5G را معرفی کرد و حالا نوبت به مدل ۴G آن رسیده است. این گوشی هوشمند از تراشه ضعیف‌تری نسبت به نسخه ۵G استفاده می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A14 4G

گلکسی A14 4G‌ به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD‌ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است که نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. در بالای نمایشگر با برش قطره‌ای روبه‌رو هستیم که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی خودنمایی می‌کند که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این دستگاه همچنین از دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A14 4G

به گفته سامسونگ، قدرت این دستگاه توسط یک تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز تأمین می‌شود، اما طبق گزارش‌ها، با چیپ هلیو G80 روبه‌رو هستیم. این تراشه ۸ هسته‌ای توسط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A14 4G از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ به‌همراه رابط کاربری One UI 5 بهره می‌برد و سنسور اثر‌انگشت آن روی فریم قرار دارد. انرژی این محصول توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تأمین می‌شود.

درحال‌حاضر قیمت و تاریخ عرضه این گوشی ۲۰۱ گرمی اعلام نشده است.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا