EBO X؛ عضو مهم یک خانه! (+فیلم و عکس)

ربات EBO X مجهز به دو چرخ است که می تواند ضربه ها را تحمل و از فراز و نشیب های خانه با موفقیت عبور کند.

موبنا؛ محمدمهدوی – ربات EBO X در واقع یک توپ غلتان است که به عنوان نگهبان و دوربین نظارتی خانگی عمل می کند. همچون ربات خانوادگی هوشمندی که مانند یک انسان با اعضای خانواده ارتباط برقرار می کند، اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد و به تعامل می پردازد.

ربات EBO X مجهز به دو چرخ است که می تواند ضربه ها را تحمل و از فراز و نشیب های خانه با موفقیت عبور کند. این محصول یک دوربین تثبیت شده ۴K با قابلیت دید در شب و یک جفت چشم آبی روشن دارد که افراد را ردیابی می کند و مراقب خانه هایشان است.

علاوه بر طراحی مناسب استفاده خانواده، کودکان نیز ممکن است ربات هوشمند را به عنوان دوست جدید خود بدانند. EBO X سه حالت عملکردی دارد که نیازهای خانه و خانواده را برآورده می کند. از آنجایی که اساسا این محصول با هدف تعامل طراحی شده است، شرکت راه حل های رباتیک Enabot یک بلندگو به EBO X افزوده که به خانواده ها اجازه می دهد تا با ربات صحبت کنند و با استفاده از دستورالعمل های شفاهی به آن فرمان دهند. حتی اگر والدین دور باشند و فرزندشان را در خانه تنها بگذارند، EBO X می تواند از راه دور به کمک میکروفون، بلندگو و دوربین نصب شده ارتباط را برقرار کند.

لازم به ذکر است که از طریق اپلیکیشن اختصاصی، کاربران می‌ توانند با استفاده از گوشی‌ های هوشمند خود توپ غلتان را در جهتی که می‌ خواهند کنترل کنند و حتی مدیریت سرعت و حرکت دستگاه را نیز به دست بگیرند.

EBO X؛ عضو مهم یک خانه! (+فیلم و عکس)

EBO X؛ عضو مهم یک خانه! (+فیلم و عکس)

EBO X؛ عضو مهم یک خانه! (+فیلم و عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا