پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب تر و همچنان فناورانه در راه بازار (+عکس)

تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند. پژو برای بازارهای آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.

موبنا پژو از نسخه فیس لیفت خودروی ۵۰۸ رونمایی کرد. پژو ۵۰۸ در دو نسخه سدان و واگن معرفی شده و در قسمت دماغه میزبان فناوری ال ئی دی ماتریکسی و چراغ های اصلی باریک تر است. ۳ نوار ال ئی دی دی تایم نیز همانند یک امضا زیر چراغ های اصلی و قسمت بالایی سپر جلو مشاهده می شوند.

پژو برای مشتریان ۵۰۸ جدید، تنوع بالایی در رنگ بدنه و تریم کابین را مدنظر قرار داده است. رینگ های آلومینیومی نیز در سایزهای ۱۷ تا ۲۰ اینچی و چند طرح متنوع قابل سفارش است. به این معجون باید لاستیک های ۴ فصل پیرلی را هم اضافه کنیم.

فضای کابین پژو ۵۰۸ فیس لیفت در نسخه سدان و واگن میزبان نمایشگر جدید ۱۰ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۲ اینچی تمام دیجیتال اطلاعات کیلومتر، تعویض کننده دنده بازطراحی شده برای جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و تزئینات جدید است.

از دیگر امکانات کابین باید به سیستم جدید گرم کن صندلی ها، درب صندوق الکتریکی، سانروف، شارژر بی سیم، سیستم صوتی استریو با ۱ اسپیکر و یک ساب ووفر و… اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، دوربین های محیطی پیشرفته جدید با قابلیت عملکرد بالا در تاریکی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر و… قابل اشاره هستند.

تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند. پژو برای بازارهای آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.

همچنین یک تریم توربودیزل ۴ سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار خروجی نیز در اطلاعات مرتبط با پژو ۵۰۸ جدید مشاهده می شود.

فناورانه های پژو ۵۰۸ فیس لیفت با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی می شوند که ترکیبی از پیشرانه های ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخاری با یک موتور الکتریکی ۸۱ کیلوواتی را ارائه می دهند. خروجی نهایی پیشرانه هیبریدی این تریم ها به ترتیب ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخار است.

همانطور که قبلا در معرفی ۵۰۸ پی اس ئی اشاره کردیم، این تریم را باید قویترین نمونه استاندارد ۵۰۸ بدانیم. زیرا پلاگین هیبرید مذکور مجهز به سامانه تمام چرخ محرک است و روی هر محور یک موتور الکتریکی مستقل دارد. مجموع خروجی این پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار است.

هر ۳ مدل پلاگین هیبرید که بالا اشاره شد، مجهز به بسته باتری ۱۲.۴ کیلووات ساعت هستند که بوسیله شارژر استاندارد ۳.۷ کیلووات ساعت یا شارژر آپشنال ۷.۴ کیلووات ساعت، تکمیل ظرفیت می شود. البته شارژر قوی تر در تریم پی اس ئی آپشن استاندارد محسوب می شود.

فروش و قیمت ۵۰۸ فیس لیفت در تابستان امسال مشخص می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا