بازی افسانه‌ای انگری بردز فردا از فروشگاه گوگل پلی حذف خواهد شد!

استودیو Rovio Entertainment خبر ناراحت‌کننده‌ای را برای کلیه طرفداران بازی افسانه‌ای انگری بردز اعلام کرده است. بر این اساس نخستین ورژن انگری بردز که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد؛ از اپ استور آنلاین گوگل پلی حذف خواهد شد.

موبنا – این اتفاق در آینده‌ای بسیار نزدیک و به بیان دقیق‌تر در روز ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ماه) روی خواهد داد. همچنین توسعه‌دهندگان خاطرنشان کرده‌اند که اگرچه این بازی طی روز پنج‌شنبه از پلی استور حذف خواهد شد؛ اما نام آن در فروشگاه اپ استور اپل به Red’s First Flight تغییر یافته و کماکان در انتظار بررسی بیش‌تر قرار خواهد گرفت.
این بازی اکنون با نام Rovio Classics: Angry Birds به فروش می‌رسد. حتی پس از حذف انگری بردز از گوگل پلی، این بازی کماکان بر روی دستگاه‌های از پیش نصب شده قابل اجرا خواهد بود.
بنابراین چنان‌چه از طرفداران بازی Rovio Classics: Angry Birds هستید؛ در این‌صورت بایستی بلافاصله و تا حداکثر چند ساعت آینده این بازی را دانلود و پس از نصب بر روی گجت خود اجرا کنید.
استودیو Rovio توضیح داده که بازی انگری بردز کلاسیک بر محبوبیت سایر بازی‌های جدیدتر این شرکت از جمله Angry Birds 2، Angry Birds Dream Blast، Angry Birds Friends، Angry Birds Journey، Angry Birds Reloaded و Angry Birds Minecraft تاثیر منفی داشته است.

 منبع: آی تی رسان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا