۵ نکته مهم خرید گل هدیه برای هر مناسبتی

رنگ، نوع، شکل، اندازه، مدل گل آرایی یک دسته گل و بودجه ای که برای آن در نظر میگیرید فاکتورهای مهمی هستند و صرف نظر از سلیقه شخصی گیرنده ، در نظر گرفتن همه این موارد ممکن است گاهی اوقات سخت و گیج کننده باشد. به همین دلیل ۵ نکته مهم در مورد انتخاب و خرید گل هدیه برای هدیه دادن در هر مناسبتی را برای شما آورده ایم.

راهنمای خرید گل هدیه برای مناسبت های مختلف

گل ها مظهر زیبایی و جذابیت هستند. این شکوفه های خیره کننده بهترین هدایا را در هر مناسبتی می سازند و احساسات شما را به طورعجیبی به طرف مقابل منتقل می کنند. از روز تولد تا سالگرد ازدواج و حتی مراسم یادبود، خرید گل، برای تمام لحظه های شاد و سوگواری استفاده می شود. در حالی که ما دوست داریم عزیزان خود را با شکوفه های تازه غافلگیر کنیم، اغلب در انتخاب گل هدیه مناسب برای موقعیت های خاص گیر می کنیم. علاوه بر این، تنوع گسترده گل ها انتخاب های ما را دشوار می کند. برای حل این مشکل رایج، نکاتی را برای انتخاب و خرید گل هدیه برای هر مناسبتی برای شما آورده ایم تا با خیال راحت بتوانید محبوب و عزیزان زندگی خود را سورپرایز کنید.

بی شک هر جشن و مراسمی بدون حضور حتی یک شاخه گل ناقص است. مهم نیست که شما در یک مراسم لاکچری در تهران باشید یا در برای مراسم ازدواج در یک روستای دورافتاده از شهر نیاز به خرید دسته گل داشته باشید، می توانیم با اطمینان بگوییم که گل ها بخشی از زندگی همه مردم درسراسر دنیا به حساب می آید. به یاد داشته باشید که خرید آنلاین گل، روند انتخاب و خرید گل هدیه را حتی بیشتر از قدم زدن در یک پارک پر از گل برای ما آسان تر کرده است!

با این حال، وقتی نوبت به انتخاب بهترین و مناسب ترین گل برای یک موقعیت خاص می رسد، بسیاری از ما احساس بی اطلاعی می کنیم. گل ها صرفاً تزیینات بی روح نیستند، بلکه معانی و نمادهای منحصر به فرد و مهمی را به طرف مقابل به یاد می آورند. به همین خاطر بدون شناخت آنها، نمی توانید از گل ها برای مناسبت های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

همچنین رنگ، نوع، شکل و اندازه یک دسته گل یا مدل گل آرایی نیز فاکتورهای مهمی هستند و صرف نظر از ترجیحات شخصی گیرنده، در نظر گرفتن همه این موارد ممکن است گاهی اوقات سخت و گیج کننده باشد. به خصوص اگر از قبل برای آن برنامه ریزی نکرده باشید. به همین دلیل است که در اینجا ۵ نکته مهم در مورد انتخاب گل برای هدیه دادن در هر مناسبتی را برای شما آورده ایم.

نکات مهم انتخاب و خرید گل هدیه

5 نکته مهم خرید گل هدیه برای هر مناسبتی

۱-مناسبتی که در پیش است را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال سالگرد ازدواج، روزی است که انتظار می رود به محبوب و همسر خود یک دسته گل زیبا و عاشقانه هدیه بدهید و خرید گل هایی با رنگ قرمز مانند گل رز هلندی قرمز که یادآور پیام محبت و دوست داشتن است می تواند بهترین انتخاب شما باشد. اگر سالگرد خود را جشن می گیرید و قصد دارید همسر خود را غافلگیر کنید، می توانید یک باکس گل رز قرمز یا باکس گل ارکیده و رز تهیه کنید. چرا؟ گل رز نماد عشق عمیق و ارکیده نمادی از ظرافت و عشق خالص است.

مناسبت‌های دیگر ممکن است برای جشن تولد، عرض تبریک به کسی برای موفقیت‌هایش یا تولد نوزاد جدید باشد. در نهایت، بهترین زمان برای ارسال گل به یک فرد، زمانی است که می‌خواهید احساسات واقعی خود را بیان کنید اما کلمات مناسب را پیدا نمی‌کنید.

از طریق رنگ ها و نمادها، می توانید چیدمان عالی را انتخاب کنید تا به شما در انجام این کار کمک کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که بهترین سوپرایز زمانی است که گیرنده اصلاً انتظار آن را نداشته باشد و با هر بودجه ای می توانید با خرید باکس گل ارزان درهر مناسبتی پیام خود را به او منتقل کنید.

۲-از کجا گل خوب بخریم؟

هیچ جای درست یا غلطی برای خرید گل مناسب وجود ندارد. استانداردهای تولید در سرتاسر جهان به این معنی است که این روزها همه می‌توانند گل‌های درجه یک را از همه جای دنیا خریداری کنند. بنابراین سوال درست این نیست! اینکه چقدر بودجه دارید و کجا ساکن هستید و آیا زمان کافی در اختیار دارید یا خیر، می تواند مهم ترین سوال ها در این مسیر باشد!

فرقی نمی کند شما به صورت حضوری از گل فروشی های سطح شهر گل هدیه خود را خرید می کنید یا اقدام به سفارش آنلاین گل از یک گل فروشی آنلاین می کنید، مهم این است که آیا همه مغازه ها و سایت ها خوب هستند یا خیر؟ و گل های آنها به خوبی دیزاین شده اند یا خیر؟

پس به تازگی گل ها و نوع دیزاین آنها دقت کنید.

۳-تازگی گل ها

راههای مختلفی وجود دارد تا شما متوجه شوید که یک گل تازه است یا خیر:

  • جوانه ها باید محکم و سفت باشند و گلبرگ ها باید رنگ روشن داشته باشند. پژمردگی و پیچ‌خوردگی گلبرگ‌ها، شفافیت و لبه‌های قهوه‌ای، همگی نشانه‌ی تازه نبودن گل هستند.
  • گل های تازه دارای ساقه های سبز، محکم و سالم هستند. گل هایی که تازه نیستند ساقه های پژمرده ای دارند که به رنگ زرد یا قهوه ای درمی آیند. انتهای ساقه را بررسی کنید، اگر شروع به نرم شدن کرد، مدتی از بریده شدن آن گذشته است.
  • به دنبال گل هایی باشید که دارای برگ های ترد، تازه و سبز هستند. با افزایش سن گل های شاخه بریده، برگ ها زرد می شوند و لکه های قهوه ای پیدا می کنند و برگ ها شروع به پژمرده شدن می کنند. اگر برگ های پژمرده را مشاهده کردید، گل ها بسیار قدیمی هستند و دوام زیادی ندارند.
  • آب یک عامل بسیار مهم در زندگی یک گل شاخه بریده است. باکتری ها باعث می شوند گل ها بمیرند و زود پژمرده شوند. مراقب باشید که آب آن تازه و تمیز باشد و مطمئن شوید که هیچ برگی در آب وجود نداشته باشد. گلهایی که در یک گلدان گل با آب کدر هستند و برگ های پژمرده ای دارند احتمالا عمر بسیار کوتاهی خواهند داشت. همچنین بهتر است وقتی گل‌هایتان را به خانه می‌رسانید، هر یک الی دو روز یک‌بار آب گلدان را عوض کنید.
  • عامل آخر، نحوه انتخاب، حمل و گل آرایی گل های شاخه بریده توسط یک گلفروش می باشد که تأثیر زیادی بر ماندگاری گلها خواهد داشت. هرچه یک گلفروش تجربه بیشتری داشته باشد، نکات و ترفندهای بیشتری را در طول مسیر انتخاب کرده و می تواند از فروش بهترین گل ها اطمینان حاصل کند.

 

5 نکته مهم خرید گل هدیه برای هر مناسبتی

۴-زمان و نحوه ارسال گل

اگر به صورت آنلاین گل ارسال می کنید به زمان و نحوه ارسال آن دقت کنید. بعضی از فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه امکان ارسال روز و فوری را برای شما فراهم می کنند. این احتمالاً مزیت مورد علاقه هر فردی است که می خواهد گل هدیه ارسال کند. به خصوص برای کسانی که در شهرهای شلوغ و پرترافیک مثل تهران زندگی می کنند، ارسال گل در تهران به صورت تحویل فوری و همان روز، یک انتخاب همیشگی خواهد بود. سفارش گل به صورت آنلاین مزیت دیگری هم دارد. راحت در خانه خود می‌نشینید و همه چیز را به گل فروشی آنلاین خود می‌سپارید که مسئولیت تحویل گل‌های تازه را با خیال راحت به مقصد می‌پذیرد.

۵-بودجه خود را مشخص کنید

یکی دیگر از مزیت های شگفت انگیز انتخاب خدمات ارسال گل آنلاین این است که می توانید تخفیف ها و بهترین پیشنهادهای تخفیف دار را برای خرید دسته گل ارزان تا سبد گل لاکچری را برای هر مناسبتی یکجا مشاهده کنید و قیمت انواع گل هدیه را بایکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه خود داشته باشید.

همچنین اگرهدف شما سوپرایز و رساندن پیامتان به تحویل گیرنده است، انتخاب یک شاخه گل در باکس گل مثل خرید باکس شیشه ای گل رز که قیمت ارزان تری نسبت به انواع باکس گل دارد هدفتان را کامل می کند و نیازی به صرف هزینه زیاد ندارید تا طرف مقابل را خوشحال کنید.

دکمه بازگشت به بالا