تخصص در کارم با گلیم میسر شد

برنامه خوبی که امروز اجرا شود بهتر از برنامه کامل فردا خواهد بود. کاری را که امروز می توانید شروع کنید به فردا موکول نکنید. من وقتی تصمیم به کار گرفتم تعلل نکرده و بلافاصله با راهنمایی دوستم وارد تجارت شدم و با به کارگیری یک سری اصول به درآمد بالا رسیدم.

گلیم دستبافت کناره

به طور کلی آشنایی با مشخصات انواع گلیم دستباف کناره برای خریداران عمده موضوع اساسی و مهم محسوب می شود.

این نوع گلیم دارای تراکم مناسب و استاندارد بوده و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخودار است.

شست و شوی آسان، ثبات رنگ، طول عمر بالا و تراکم مناسب

انواع گلیم دستباف را با خیالی راحت و بدون داشتن دغدغه می توانید شستشو دهید بدون اینکه هیچ تغییری در رنگ آن پس از شستشو به وجود آید.

جنس انواع گلیم دستباف متغییر بوده و از الیاف ابریشمی و یا پشمی برای ساخت آن استفاده می نمایند.

بر روی این گلیم بر خلاف فرش های ماشینی هیچ پرزی وجود ندارد به همین خاطر هیچ حساسیتی را برای افراد مختلف ایجاد نمی کند.

تخصص در کارم با گلیم میسر شد

گلیم جاجیم گبه

از ویژگی های گلیم جاجیم گبه نخ و الیاف تشکیل دهنده آن است، هر چه الیاف به کار رفته در محصول مرغوب تر باشد، کیفیت و زیبایی گلیم نیز بسیار بیشتر می شود.

یکی ویژگی های عالی گلیم تولید شده از پشم گوسفند، ظرافت بسیار بالای آن می باشد و در مقایسه با دیگر الیاف از لطافت بیشتری برخوردار می باشد و به راحتی می توان زیبایی و ظرافت را در نقش گبه مشاهده کرد.

بسته بندی و تحویل این محصول به شکل لول شده بسیار رایج است و همچنین محصول را با توجه اندازه آن می توان به صورت تابلو فرش و یا پادری مورد استفاده قرار داد و این یکی از خصوصیات عالی آن می باشد.

تخصص در کارم با گلیم میسر شد

گلیم حاشیه دار

برای اطلاع از مشخصات گلیم حاشیه دار مطالعه این بخش از دست ندهید، همانطور که می‌دانیم گلیم ها با استفاده از نخ پشم بافته می‌شوند و تنوع رنگ و طرح بسیاری دارد.

گلیم را در زمان قدیم با استفاده از نخ پشم گوسفند و یا بز می بافند اما اکنون با گذشت زمان برای بافت گلیم از نخ پنبه و محصولات مصنوعی مانند کرومی و اکریلیک استفاده می شود.

گلیم ها دارای طرح و رنگ متنوع هستند، برای تهیه و استفاده از گلیم در چیدمان خانه باید به سبک و دیگر اقلام خانه توجه کرد و طبق آن نسبت به تهیه گلیم اقدام کرد.

گلیم های در بازار وجود دارند که به صورت دو رو می توان از آن استفاده کرد، طرفداران این نوع گلیم به نسبت بیش تر است و متراژ آن ۱۲متری، ۹متری، ۶متری، قالیچه، کناره و پادری است و دارای ضمانت نامه ۳۶ ماهه است.

تخصص در کارم با گلیم میسر شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا