تعمیرپذیری گلکسی A54 حتی از S23 اولترا هم بیشتر است

روند افشای اطلاعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A54 از ماه‌ها قبل آغاز شده است. اما کمپانی کره‌ای بنا بر دلایلی هنوز از این گوشی میان‌رده به‌طور رسمی رونمایی نکرده است. اکنون اطلاعات جدیدی پیرامون این گجت به‌دست آمده است. این داده‌ها مستقیما توسط وبسایت رسمی سامسونگ در فرانسه ارائه شده است.

موبنا – سامسونگ محاسبات مربوط به امتیاز تعمیرپذیری گلکسی A54 که مطابق با استانداردهای خاص فرانسه انجام شده است را در وبسایت خود آپلود کرده است. تصویر این سند در ادامه قابل رویت است. گلکسی A54 نهایتا امتیاز تعمیرپذیری ۸.۴ از ۱۰ را دریافت نموده است. موضوع جالب توجه اینکه چنین امتیازی از نمره تعمیرپذیری کسب شده توسط گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا بیش‌تر است. هر ۲ مدل مورد اشاره همانند گوشی سال گذشته موسوم به گلکسی A53 موفق به کسب امتیاز تعمیرپذیری ۸.۲ از ۱۰ شدند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد که وضعیت هر ساله به شکلی جزئی بهبود پیدا می‌کند. همچنین حداقل بر اساس استانداردهای کشور فرانسه به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در مقایسه با پرچم‌داران این شرکت از قابلیت تعمیرپذیری بالاتری برخوردار هستند.
در این گزارش به نکات مثبت زیادی اشاره شده است؛ اما نکات منفی اصلی به ابزارهای مورد نیاز جهت تعمیر و همچنین نحوه قرارگیری قطعات مختلف درون گوشی مربوط می‌شود. همچنین گفته شده که باز کردن گوشی کار چندان آسانی نخواهد بود. صرفنظر از این موارد به‌نظر می‌رسد که همه چیز تقریبا خوب است.

بر اساس اطلاعات لو رفته تا این لحظه به‌نظر می‌رسد که گلکسی A54 مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه بومی اگزینوس ۱۳۸۰، ۶ تا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول‌های عریض، فوق‌عریض و ماکرو (این‌بار از حسگر تشخیص عمق خبری نیست)، حفره کروی‌شکل روی نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود.
تعمیرپذیری گلکسی A54 حتی از S23 اولترا هم بیشتر است

 منبع: آی تی رسان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا