پندهای راهگشای مسیر ثروت را آویزه گوشتان کنید

افراد موفق هیچ گاه در مواقعی که عصبانی و یا ناراحت هستند درباره ی مسائل مهم زندگی خود تصمیمات آنی نمی گیرند. آنها همیشه فکر می کنند و عصبانیت خود را مهار می کنند سپس با نهایت آرامش تصمیم گیری می کنند. تصمیم گیری در عصبانیت نتیجه ای جز پشیمانی به همراه نخواهد داشت. در ادامه قصد داریم یکی از حوزه های سودمند را به شما معرفی کنیم.

شیرین بیان عربی

عصاره شیرین بیان عربی برای تسکین معده درد استفاده می‌شود، که شیرین بیان یکی از گیاهانی است که خواص دارویی بی شماری دارد و در درمان عفونت  های باکتریایی استفاده  می‌شود.

از دیگر خواص درمانی شیرین بیان می‌توان به درمان زخم های دهانی، محافظت از کبد، کاهش استرس و اضطراب، رماتیسم  های مفصلی، پیشگیری از انواع سرطان‌ها و غیره اشاره کرد.

عصاره شیرین بیان معمولا برای سوءهاضمه، سوزش های سر دل یا زخم معده استفاده می‌شود.

از مهمترین خواص درمانی شیرین بیان درمان بیماری معده، بد هضمی غذا، اسید موجود در معده است، می‌توان در درمان سرفه، عفونت ادراری، درد های کلیه و غیره موثر است.

پندهای راهگشای مسیر ثروت را آویزه گوشتان کنید

شیرین بیان کوهی

برای بهبود زخمهایی چون زخم معده و زخم دهان و لثه مفید، شیرین بیان کوهی است.

از برگ های گیاه شیرین بیان پمادی می ‌سازند که بری بوی بدن زیر بغل استفاده می‌شود، از چایی این گیاه برای رفع مو خوره بسیار مفید است.

عصاره یا جوشانده شیرین بیان همراه با گیاهانی دیگر می توان برای درمان یبوست استفاده کرد، خوردن جوشانده شیرین بیان از پیری زود رس جلوگیری می کند.

شیرین بیان درجه یک در مقادیر زیاد در فروشگاه ها موجود بوده ترکیبات موثر و شفابخشی به حساب آمده که امروزه به عنوان چاشنی در اکثر فروشگاه ها و عطاری ها و مغازه های به فروش می رسند.

بسیاری از افراد می توانند به عنوان روشن کننده از شیرین بیان بهره ببرند، چون ضد لک‌ بوده و ترکیبات دارویی و عالی برای مراقبت از پوست و کدر شدن آن به همراه دارد.

پندهای راهگشای مسیر ثروت را آویزه گوشتان کنید

شیرین بیان

طبق تحقیقات به عمل آمده شیرین بیان دارای اثرات داروی زیادی است، ولی ممکن است برای همه افراد بی خطر نباشد این گیاه برای تقویت دستگاه ایمنی مفید و برای دستگاه گوارش موثر است.

برای سوزش معده عصاره شیرین بیان به همراه عصاره بعضی از گیاهان استفاده می‌شود، عصاره شیرین بیان را می‌توان ۳۰ میلی گرم در روز مصرف کرد.

همچنین می‌توان به صورت جوشانده مصرف کرد، مصرف شیرین بیان برای زخم معده، رخم های گوارشی و غیره موثر است و توصیه می‌شود.

از شیرین بیان در بعضی از داروهای شیمیایی استفاده می‌شود، مثل شربت ضد سرفه از این گیاه پر خاصیت برای لاغری نیز می توان استفاده کرد.

پندهای راهگشای مسیر ثروت را آویزه گوشتان کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا