جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A14 4G منتشر شد

شرکت سامسونگ در اوایل ماه ژانویه امسال از گوشی گلکسی A14 5G رونمایی کرد. اما ظاهرا برند کره‌ای در تدارک رونمایی از نسخه ۴G این دستگاه بوده و گجت مذکور در پایگاه داده آژانس رگولاتوری NBTC کشور تایلند رویت شده است.

موبنا – سامسونگ گلکسی A14 4G با شماره مدل SM-A145F/DSN در وبسایت مرجع صدور گواهینامه تایلند ظاهر شده است. عبارت DS در شناسه محصول نشان‌دهنده پشتیبانی آن از ۲ سیم‌کارت است. با این‌حال فهرست NBTC هیچ‌کدام از مشخصات گلکسی A14 4G را فاش نکرده است.

گلکسی M54 5G یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگی در نوبت معرفی از جانب کمپانی قرار دارد. طی چند ماه گذشته خبرهایی در رابطه با این گوشی از گوشه و کنار شنیده شده است. با این‌حال سامسونگ از ارائه هرگونه جزئیات پیرامون این گجت امتناع نموده است. گلکسی M54 5G با دریافت گواهینامه بلوتوث یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-M546B_DS در پایگاه داده Bluetooth SIG رویت شده و پشتیبانی آن از اتصال بلوتوث ۵.۳ مورد تائید قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی M54 5G با شماره مدل SM-M546B، سیستم‌عامل اندروید ۱۳، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و ۸ گیگابایت رم طی ماه نوامبر گذشته در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. همچنین رندرهای لو رفته نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون گوشی‌های گلکسی A14 4G و گلکسی M54 5G خواهیم بود.

جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A14 4G منتشر شد

سامسونگ گلکسی A14 4G در وبسایت NBTC

جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A14 4G منتشر شد

سامسونگ گلکسی M54 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی M54 5G

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا