با کار آفرینی برای کلم پیچ به ثروت کلانی رسیدم

یک سالی از ازدواجم می گذشت و من اکثر وقت را در منزل تنها به سر می بردم و از همین رو در فکر راه اندازی کسب و کاری خانگی بودم تا مشغول باشم و تصمیم گرفتم تا در حیاط بزرگ منزلمان یک کلخانه گوچک برای پرورش کلم پیج راه اندازی کنم و با مشتریانی که داشتم توانستم به ثروت کلانی برسم.

کلم گل پیچ

برگهای ضخیم تر و بزرگ کلم گل پیچ معمولا برای پخت دلمه بسیارعالی هستند ابتدا باید کلم را شسته و بصورت درسته داخل آب‌ جوش و نمک قرار دهید اجازه دهید تا چند دقیقه بماند بعد کلم را درآورده و تا سرد شدن آن صبر کنید.

حالا به راحتی می توانید برگهای کلم را به صورت‌ کامل و درسته جداکرده بدون اینکه بشکند حالت نرم و انعطاف پذیری پیدا کرده و می توان به راحتی برگها را رول کرد مواد میانی کلم را که شامل گوشت چرخ کرده، پیاز، برنج آبکش شده، لپه پخته، سبزیجات معطر، رب گوجه فرنگی و ادویه است با هم مخلوط کرده و تفت می دهیم و بعد داخل برگها به اندازه دو قاشق ریخته و رول کنید و در قابلمه به صورت فشرده بچینید تا فضای خالی برای بازشدن نداشته باشند. در آخر کار رب گوجه تفت داده شده به همراه آبغوره و نمک و کمی آب  را به صورت سس رقیق درآورده و روی کلمها بریزید و شعله را روشن کنید.

البته در شهرهای مختلف این غذا را با اندکی تغییر آماده می کنند. ازکلم پیچ در پخت کلم پلو شیرازی هم استفاده می شود همچنین برگهای پهن کلم را می توان آغشته به روغن زیتون و کمی نمک کرده و رویش کنجد پاشیده و به عنوان ته دیگ در کف قابلمه قرارداد کافی است فقط یکبار امتحان کنید تا متوجه طعم لذیذ آن بشوید.

با کار آفرینی برای کلم پیچ به ثروت کلانی رسیدم

کلم پیچ چینی

برای تایید یک محصول کشاورزی ارگانیک مانند کلم پیچ چینی یا هر میوه و سبزیجات خشک دیگری نیاز به رعایت اصولی است که بتوان استانداردهای لازم را در ارائه محصولات ارگانیک داشته باشد.

با توجه به‌ رشد جمعیت تامین غذا کار ساده ای نیست درنتیجه ممکن است خیلی از کشاورزان از انواع کودهای شیمیایی مضر به منظور باردهی بیشتر محصولات خود استفاده کنند که مصرف این محصولات  جز گرفتار شدن به انواع بیماریهای گوارشی و سرطانها سود دیگری نصیب مصرف کننده نمی کند.

محصولی ارگانیک است که از مراحل کاشت تا پرورش و برداشت از هیچ گونه کود شیمیایی مصنوعی برای رشد و پرورش آن استفاده نشده باشد، فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که محصولات کشاورزی را به صورت ارگانیک ارائه می دهند برخی افراد حاضرند برای خرید آن حتی تا چند برابر قیمت پول پرداخت کنند.

با کار آفرینی برای کلم پیچ به ثروت کلانی رسیدم

کلم پیچ سفید

تمام کلم پیچ سفید تحت کنترل کیفی سازمانی هستند که بر سلامت محصولات کشاورزی نظارت دارند و نمونه های مختلف را بارها مورد آزمایش قرار می دهند تا تاییدیه لازم را دریافت کنند. می توان گفت که غذا برای بدن حکم یک دارو را دارد پس برای اینکه تغذیه صحیح داشته باشید و سالم بمانید لازم است که درباره نوع غذایی که مصرف می کنید اطلاعات کافی داشته باشید فراموش نکنید که همیشه پیشگیری بهتراز درمان است.

سایت ما با ارائه اطلاعات کلیدی و مهم به شما عزیزان در معرفی محصولی ارگانیک و طبیعی در تلاش است تا به شما اطلاعات مفیدی در مورد آنچه که مصرف می کنید ارائه دهد مهم ترین هدف ما حفظ سلامت مصرف کننده است.

با کار آفرینی برای کلم پیچ به ثروت کلانی رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا