کمک ۳ میلیون دلاری سامسونگ برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه

زلزله شدیدی که اخیرا در کشورهای ترکیه و سوریه به وقوع پیوست؛ تا کنون جان هزاران انسان را گرفته است. سامسونگ اعلام کرده که به منظور کمک به زلزله‌زدگان مبلغ ۳ میلیون دلار به ترکیه اهدا کرده و خدمات دیگری نظیر تعمیرات و لوازم خانگی رایگان را در اختیار این کشور قرار خواهد داد.

موبنا – این شرکت کره‌ای مبلغ ۱.۵ میلیون دلار به‌صورت نقدی به آژانس مدیریت ریسک و بلایا ترکیه کمک خواهد کرد. بعلاوه این شرکت لوازم خانگی مورد نیاز برای پناهگاه‌های موقت زلزله‌زدگان، دستگاه‌های سونوگرافی تشخیصی قابل حمل با امکان استفاده در محل‌های بروز فاجعه، تبلت‌های گلکسی رایگان برای آموزش کودکان خانواده‌های آسیب‌دیده و ماشین‌های تعمیر رایگان لوازم خانگی شامل کالاهایی با ارزش ۱.۵ میلیون دلار را در اختیار ترکیه قرار خواهد داد.

کارمندان سامسونگ نیز فعالیت‌های داوطلبانه جهت جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حمایت از مردم در مناطق آسیب‌دیده ترکیه را انجام خواهند داد. این تلاش‌ها در راستای کمک‌های اهدایی پیشین کمپانی برای امدادرسانی به مردم پس از بلایای طبیعی اجرایی می‌شوند.

سامسونگ پس از وقوع زلزله هائیتی در سال ۲۰۱۰ مبلغ ۱ میلیون دلار، پس از وقوع زلزله ژاپن در سال ۲۰۱۱ مبلغ ۰.۷۶ میلیون دلار و پس از وقوع طوفان فیلیپین در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۱ میلیون دلار به این کشورها کمک اهدا کرد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا