گلکسی M54 5G در یک قدمی ورود به بازار است

سامسونگ به‌زودی گلکسی M54 5G را معرفی خواهد کرد. این گوشی میان‌رده احتمالاً مشابه گلکسی A54 دارای حداقل ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

موبنا – با اینکه به‌نظر می‌رسد سری گلکسی A حتی در بازارهایی مانند هند محبوب‌تر از سری M است، سامسونگ از عرضه جایگزین‌های سری M با مشخصات خاص برای برخی از گوشی‌هایش دست برنداشته است و ظاهراً یکی از گوشی‌های آینده آن گلکسی M54 5G خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این گوشی یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شده باشد؛ چرا که به‌تازگی در وب سایت Bluetooth SIG رؤیت شده است.

گلکسی M54 5G دارای شماره مدل SM-M546B/DS است و با استانداردهای بلوتوث ۵٫۳ مطابقت دارد. اپلیکیشن بلوتوث اتصال ۵G و قابلیت‌های دو سیم‌کارت را تأیید می‌کند؛ اما چیز دیگری را نشان نمی‌دهد.

یک گوشی میان‌رده دیگر با حداقل ۸ گیگابایت رم؟

طبق یک بنچمارک آنلاین که به نوامبر ۲۰۲۲ برمی‌گردد، گلکسی M54 5G احتمالاً از تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی Exynos 1380 قدرت می‌گیرد. همچنین شایعه‌ای درمورد احتمال استفاده این گوشی از Snapdragon 888 کوالکام منتشر شد؛ اما این موضوع بسیار بعید به‌نظر می‌رسد.

گوشی‌های گلکسی M هیچ‌وقت دستگاه‌های پرچم‌دار نبودند؛ بلکه دستگاه‌هایی بودجه‌محور بودند که قیمت، کیفیت ساخت و گاهی اوقات ویژگی‌های نرم‌افزاری و عملکرد بهتری نسبت به گوشی‌های گلکسی A داشتند.

گلکسی M54 ۵G احتمالاً حداقل ۸ گیگابایت رم، مشابه گلکسی A54 خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. این سیستم‌عامل احتمالاً به‌جای نسخه‌ی جدیدتر One UI 5.1، همراه‌ با One UI 5.0 اجرا می‌شود.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا