با حبوبات قصه ثروتمند شدنم را رقم زدم

زندگی هر کدام از ما مانند یک کتاب قصه است و برای برخی از ما دارای فصل های مختلفی است، بنده بعد از گذراندن سال های زیادی در فقر و بی پوبی بلاخره توانستم فصل جدیدی از کتاب زندگی ام را رقم بزنم و این فصل ثروتمند شدن به وسیله فعالیت در زمنیه تجارت انواع حبوبات بود.

حبوبات عمده امروز

حبوباتها یکی از بهترین نوع مواد غذایی محسوب می شوند، که ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و سرشار از پروتئین است حبوبات عمده امروز به انواع لوبیا، نخود، لپه، ماش، عدس و غیره گفته می شود که هر کدام خواص ویژه ای دارند.

حبوبات را می توانید از فروشگاه ها و مراکز فروش مواد غذایی در بازارهای سراسر کشور تهیه کرد که بسته به کیفیت و مرغوب بودن آن از قیمتهای مختلفی بر خوردار است.

امروزه با توجه به قیمت مناسب حبوبات فله اکثر افراد به مصرف آنها تمایل دارد همچنین حبوبات بهترین نوع ماده غذایی گیاهی است که سرشار از مواد معدنی و مغذی از جمله آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سدیم و غیره است و یک منبع غنی از پروتئین بوده که می تواند جای گوشت را در بدن بگیرید به شرطی که از انواع حبوبات در برنامه غذایی استفاده شود.

با حبوبات قصه ثروتمند شدنم را رقم زدم

حبوبات بسته بندی

در این صورت مجبور می شوند که قیمت بالاتری نسبت به حبوبات بسته بندی در بازار پرداخت نمایند؛ حبوبات بسته بندی چون مدت زمان زیادی را صرف بسته بندی و توزیع انجام می دهند در بیشتر مواقع از کیفیت مناسبی بر خوردار نیست و قیمت بالاتری دارد اما خرید فله حبوبات به دلیل این که قیمت مناسب تری دارد و در هر وزن و اندازه ای که افراد نیاز داشته باشند حبوبات را می توانند به صورت فله از بازار تهیه کنند بسیار با صرفه و مناسب است.

طبع حبوبات متفاوت است و  به دلیل داشتن ارزش غذایی بسیار بالا سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و سرشار از آنتی اکسیدان است هم چنین حبوبات هر کدام به تنهایی خواص بسیار زیادی دارند و در اکثر غذاها از انواع حبوبات استفاده می شود.

با حبوبات قصه ثروتمند شدنم را رقم زدم

حبوبات صادراتی ایران

هم چنین حبوبات صادراتی ایران منبع انواع ویتامین B است که مشکلات افسردگی و اختلالات عصبی را از بین می برد و باعث بهبود عملکرد معز می شود موجب بهتر شدن سوخت وساز بدن می شود ویتامین Bدر حبوبات سبب تقویت و رشد بهتر مو و ناخن می شود و جذب پروتئین را بالا می برد.

فیبر موجود در حبوبات برای افرادی که رژیم غذایی دارند و می خواهند که وزن خود را کنترل کنند بسیار مناسب است و احساس سیری در افراد ایجاد کرده و تا مدت طولانی فرد را سیر نگه می دارد.

با حبوبات قصه ثروتمند شدنم را رقم زدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا