با این اعتقاد به روش غیر منتظره میلیونر شوید

شما باید اعتقاد داشته باشید که محدودیتی در آنچه می توانید انجام دهید وجود ندارد. شما کاملاً بر زندگی و سرنوشت خود کنترل دارید و در نتیجه هر آنچه که تصور می کنید به واقعیت تبدیل خواهد شد.

اگرچه باید در نظر داشته باشید که هر چیزی که تصور می کنید ممکن است دقیقا به شکلی که تصور می کنید اتفاق نیفتد. بنابراین این نکته را در ذهن داشته باشید، صبور باشید، از آنچه یاد می گیرید استفاده کنید و نگران کارها نباشید، زیرا موفقیت به روش های غیر منتظره ای که حتی تصور آنها را نمی کنید اتفاق خواهد افتاد. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

جاشمعی تزیینی

می توان گفت یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدلها، جاشمعی تزیینی است.

یکی از سوالاتی که ذهن صاحبان جاشمعیهای تزیینی را به خود مشغول کرده این است که آیا روی میزهای زیبای خود از جاشمعیهای برنزی یا نقره ای استفاده کنند؟

رنگهای برنزی و نقره ای در دکوراسیون منزل فضایی بسیار کلاسیک، خاص و زیبا را در خانه شما ایجاد می کند و با جاشمعیهای تزیینی برنزی و نقره ای رنگهای زیادی دارد.

این انتخاب را با توجه به دکوراسیون خود انجام دهید، همچنین مواردی مانند رنگ لوازم منزل ایرانی نیز می تواند در این انتخاب تاثیرگذار باشد.

با این اعتقاد به روش غیر منتظره میلیونر شوید

جاشمعی چوبی

اگر می خواهید منزل شما دارای نور پردازی متفاوتی باشد بهتر است از روشنایی شمع  و جاشمعی چوبی نیز بهره بگیرید و استفاده نمایید.

جاشمعی رومیزی چوبی به شما کمک می کند تا شمع خود را درون یکی از آنها گذاشته و روشنایی خاص و رمانتیکی را به منزل ببخشید.

البته منظور ما از استفاده از شمع برای نور پردازی این نیست که فقط به نور آن باید اکتفا کرد بلکه نور شمع کمک می کند تا روشنایی شما دارای نوع متفاوتی گردد.

کسانی که در حوزه دکوراسیون منزل فعالیت می کنند به خوبی به این موضوع آگاهی دارند که امروزه جاشمعی یکی از مهم ترین و با ارزش ترین لوازمات برای دکوراسیون منزل بر روی میز عسلی می باشد.

با این اعتقاد به روش غیر منتظره میلیونر شوید

جاشمعی برنجی

یکی از اکسسوریهای مورد علاقه خانمها که زیبایی زیادی به خانه شما می دهد، جاشمعی برنجی است.

امروزه سبکهای شیک، فانتزی، نقره ای، برنزی و مدرن با طرحهای متنوع داریم لوستر یا جاشمعی از وسایل بسیار ابتدایی و مهم برای جهیزیه و منزل به حساب می آیند.

مطمئناً در خانه های مختلف الگوهای جاشمعیهای مختلفی را دیده اید که زیبایی بسیار زیادی به خانه ها می بخشد.

در هنگام خرید جاشمعی باید به یک سوال بسیار مهم توجه کنید که چه نوع جاشمعی برای جایی که می خواهید آن را بگذارید بهتر است مثلا زیباترین مدل جاشمعی برای میز ناهار خوری ۸ یا ۱۲ نفره است.

مدلهای چند شعله زیرا با توجه به جفت جاشمعی زیبایی بسیار خاص و کلاسیکی به میز ناهارخوری شما می بخشد.

با این اعتقاد به روش غیر منتظره میلیونر شوید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا