دانلود برنامه ضبط صدا ساده اما پیشرفته برای اندروید!

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که روزانه ساعت های زیادی را در کلاس های آموزشی سپری می کنید و یا اینکه برای پیشرفت فعالیت های تان نیاز دارید تا در هنگام جلسات، توضیحات را با دقتی بالا ثبت نمایید؛ پس بدون شک برای حفظ جزئیات نیازمند یک اپ کاربردی هستید. Voice Recorder عنوان یک برنامه ضبط صدا ساده اما در عین حال پیشرفته برای اندروید می باشد که توسط quality apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا –  هر آن چیزی که برای یک ضبط صدای بدون نقص به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده می شود. مهم ترین نکته موجود در ارتباط با این نرم افزار اندروید رابط کاربری ساده آن است. گرچه شما با یک UI ساده و کار راه انداز رو به رو هستید اما بدون شک امکانات ارائه شده طیف وسیعی از نیاز های شما را پوشش می دهند.

اولین ویژگی جذاب، کیفیت بسیار بالای ضبط می باشد. تنها کافی است تا گزینه ضبط را لمس کنید و شاهد ذخیره سازی صدای اطراف تان با حداکثر کیفیت ممکن باشید. در صورت نیاز ضبط صدا را متوقف سازید و پس از گذشت مدتی ادامه ضبط را مجددا آغاز نمایید. اگر جزو کسانی هستید که روزانه صدا های مختلفی را ضبط می کنند و از ضبط آن ها از میکروفون ها استفاده می کنید، پس ابزار کالیبره کردن میکروفون برای شما بسیار کاربردی است ؛ این قابلیت توانایی ذخیره سازی جزئیات را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. اگر پس از ضبط صدا ها تصور کردید که قسمت های مختلفی از صدای ضبط شده خالی هستند، سیستم ویرایش صدای داخلی این امکان را به شما می دهد، که فایل صوتی را برش داده و قسمت هایی که هیچ صدایی در آن ها نیز به راحتی از صدای ضبط شده جدا نمایید. همه چیز به شما و نیاز های تان بستگی خواهد داشت!

دیگر ویژگی قابل توجه که بدون شک هر کسی نیازمند استفاده از آن است، امکان ضبط تماس ها می باشد. سیستم ضبط تماس کمک خواهد کرد که در هنگام برقراری تماس های صوتی گرفته شده و یا دریافتی آن ها را با کیفیتی بسیار بالا ذخیره نموده و در هر زمان دیگری به آن دسترسی داشته باشید. برای ضبط صدا ها دو فرمت mp3 و ogg ارائه شده اند که فعال سازی هر کدام از آن ها تنها به سلیقه کاربر بستگی خواهد داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voice Recorder اندروید:

  • ضبط صدا در محیط های مختلفی نظیر کنفرانس ها، کلاس های درس و… با کیفیتی بسیار بالا
  • مدیریت فرآیند ضبط صدا با امکان توقف و شروع به ادامه ضبط پس از گذشت مدتی
  • امکان ضبط صدا از پس زمینه اسمارت فون اندرویدی مان
  • گزینه ای برای کالیبره کردن میکروفون
  • ویرایش فایل های ضبط شده بدون هیچ گونه محدودیتی
  • امکان ضبط تماس های صوتی گرفته شده و یا دریافتی
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Voice Recorder با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۴.۸۹ دلار منتشر شده و امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ را توسط کاربران دریافت نموده است.

 

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۲۶ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا