با ورود به این حوزه توانستم در ثروت غرق شوم

همیشه به دنبال راهی بودم که بتوانم از این طریق ثروت زیادی را به دست بیاورم تا اینکه سرانجام متوجه شدم از طیق تجارت می توانم به ثروت برسم بنابراین وارد دنیای تجارت شدم و توانستم پس از یادگیری تمامی تکنیک های تجارت و گذراندن دوره های آموزشی در مدت زمانی کوتاه وارد تجارت فرش شوم و با توجه به این که میزان تقاضا در بازار های خارجی برای محصول فرش زیاد است توانستم به ثروت برسم.

فرش ابریشم ایرانی

در مورد فرش ابریشم ایرانی باید گفت که امروزه این محصول به دو روش بافته می شود که عبارتند از روش دستبافت و روش ماشینی در روش دست بافت تولید فرش توسط دست و انسان انجام شده و دستگاه ها هیچ گونه دخالتی در بافت این محصول ندارند.

فرش های دستباف معمولاً دارای کیفیت بالایی هستند چرا که در تولید آنها دقت فراوان می شود و به همین خاطر بسیار با ارزش هستند.

تولید یک فرش به روش دستی ممکن است تا ۳ الی ۴ ماه طول بکشد.

معمولا فرش ابریشم ایرانی در تراکم های مختلفی مانند ۱۰۰۰تا ۳۰۰۰ شانه می باشد.

در روش تولید فرش به صورت ماشینی انسان هیچ گونه دخالتی در بافت آن نداشته و کاملاً توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود.

با ورود به این حوزه توانستم در ثروت غرق شوم

فرش ابریشمی جدید

در خرید فرش ابریشمی جدید باید به این نکته توجه شود که هدف از خرید آن چیست؟ چنانچه بخواهید از فرش بعنوان قالی استفاده شود و در مکانی پهن شود که زیاد پا بخورد خیلی زود کثیف می شود و زیبایی و جلوه خود را از دست می دهد.

گروهی هدف از خرید فرش ابریشمی جدید را علاقه به هنر اصیل ایرانی و زیبایی آن توجه دارند و مسائل مادی برایشان در اولویت نیست.

دسته دیگری از خریداران وجود دارند که فرش ابریشمی جدید را به عنوان کالای تجاری نفیس و لاکچری در نظر گرفته روی آن سرمایه گذاری نموده و سود سرشاری کسب می کنند.

با ورود به این حوزه توانستم در ثروت غرق شوم

فرش تمام ابریشم قم

فرش تمام ابریشم قم به عنوان یک اثر و هنر ایرانی از ارزش بسیار زیادی برخوردار می باشد که از جلوه فوق العاده زیبایی دارد.

فرش به عنوان هنر اصیل ایرانی در تمام شهر های ایران جایگاه ویژه ای دارد فرش تمام ابریشم قم با زیبایی و رنگ بندی متنوعی که داراست بسیار چشمگیر بوده و برازندهٔ خانه هر ایرانی است.

فرش تمام ابریشم به خاطر نوع نخ شاخص در تار و پودش ابریشم می باشد درخشندگی بی نظیری دارد که هر بیننده ای را محسور خود می کند.

فرش تمام ابریشم مانند رویایی دل انگیز زیبایی شگفت انگیز ی به منزل شما هدیه می بخشد که غیر قابل توصیف می باشد.

فرش تمام ابریشم به خاطر ارزش فراوانی که دارد می تواند سرمایهٔ ارزشمند هر خانه ای محسوب شود.

همچنین نحوه رنگرزی به صورت سنتی و با استفاده از رنگ های طبیعی انجام می شود، علاوه بر این ۱۰۰% قابل شستشو می باشد.

با ورود به این حوزه توانستم در ثروت غرق شوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا