آموختن فنون مذاکره مرا میلیاردر کرد

همیشه بیشتر از آنچه در نظر دارید را بخواهید و مطالبه کنید. هرگز بلافاصله اولین قیمت پیشنهادی را نپذیرید. عجله نکنید و سپس قیمت بهتر و مناسب تری را درخواست کنید. من در جریان تجارت با این فنون مذاکره بی نظیر برای قیمت محصولاتم آشنا شدم و سود سرشاری نصیبم شد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

تخت بیمارستانی ایران طب

ایران طب موفق شده است که تخت بیمارستان را به صورت مکانیکی و برقی به نحو احسن تولید نماید.

تجهیزات جانبی به کار رفته در انواع متنوع تخت بیمارستانی ایران طب با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند.

توزیع کنندگان این محصولات باکیفیت و پیشرفته را به تمام کشورهای همسایه صادر می کنند.

تولید کنندگان در برند معتبر ایران طب رفاه و راحتی حال تمام بیماران را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ اند.

تجهیزات جانبی یک تخت بیمارستانی شامل سرپوش ، زیرپایی ، قاب تخت ، کاستور ، نرده های جانبی که به صورت کامل یا نیم طول در دسترس هستند و یک تشک می باشد.

آموختن فنون مذاکره مرا میلیاردر کرد

تخت بیمارستانی دو شکن

این تخت می تواند برای بیمار امکانات مختلفی را فراهم آورد.

تخت بیمارستانی دو شکن همچنین دارای نمونه های مختلف دستی و برقی می باشد که معمولا در بیمارستان ها از نمونه برقی آن استفاده می شود.

این تخت ها از دو قسمت حرکت می کند و برای بیمارانی با شرایط خاص که در نشستن و حرکت و قسمت پایین تنه بدن مشکل دارند، بسیار مناسب می باشد.

همچنین این تخت می تواند دارای محافظ و با توجه به نوع تخت می توانند دارای یک سری آپشن های مختلف باشند.

از مشخصات تخت بیمارستانی دو شکن به موارد مختلفی نظیر: دارا بودن چرخ های ترمزدار، امنیت بالا با داشتن محافظ و لوازم ارتوپدی اشاره نمود.

همچنین تغییر زاویه از ویژگی های قابل توجه این تخت می باشد، که می تواند به بیمار این امکان را بدهد که در حالت های مختلف قرار بگیرد.

آموختن فنون مذاکره مرا میلیاردر کرد

تخت بیمارستانی خاکباز

تخت بیمارستانی خاکباز بهترین کیفیت از نظر ساخت را دارد و سابقه طولانی و درخشانی برای تولید انواع مختلف تجهیزات پزشکی دارد.

تخت بیمارستانی خاکباز برای اتاق بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از مدل های آن در اتاق جراحی و برخی در بخش رادیولوژی و سی تی اسکن کاربرد دارند.

این محصول با کیفیت به علت استفاده از شاسی و بدنه بسیار محکم و تشک مناسب باعث وارد آمدن آسیب به ستون فقرات بیماران نمی شود.

این تخت دارای قابلیت تنظیم برای سر بیمار نیز می باشد همچنین بسیاری از امکانات ویژه در این تخت برای راحتی بیمار در نظر گرفته شده است.

آموختن فنون مذاکره مرا میلیاردر کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا