فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول

شهر مفتول به عنوان تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. از جمله محصولات مفتولی این مجموعه شامل مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار است.

هر یک از این محصول دارای کاربرد، مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات خرید مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول صحبت کنیم. در صورتی که به دنبال خرید این محصولات با مناسب‌ترین قیمت هستید با مجموعه شهر مفتول همراه باشید.

فروش مفتول گالوانیزه

فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول
سیم مفتول گالوانیزه به نام مفتول سفید نیز معرفی می‌شود در دسته محصولات مفتولی قرار می‌گیرد. به منظور تولید مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه تحت گالوانیزاسیون قرار می‌گیرد. گالوانیزاسیون شامل مراحلیست که مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا از مفتول در هر شرایط آب و هوایی بتوان استفاده کرد. سیم مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می‌شود.

مفتول گالوانیزه به جهت مقاومت عالی که در برابر زنگ‌زدگی دارد، کاربرد زیادی نیز داراست. ساده‌ترین کاربرد این محصول شامل ساخت لوازم تزئینی و حصارکشی است. پوشش محافظتی گالوانیزه بر روی این محصول سبب می‌شود تا در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود داشته باشد. همین مسئله سبب می‌شود کاربرد استفاده از مفتول گالوانیزه در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار زیاد باشد. از طرفی این پوشش سبب می‌شود مفتول طول عمر بیشتری داشته باشد و در برابر خراش و ساییدگی مقاوم باشد. از طرفی در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم می‌شود. بنابراین از مفتول گالوانیزه علاوه بر ساختمان‌سازی در موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. به منظور خرید مفتول گالوانیزه با بهترین کیفیت با شهر مفتول در ارتباط باشید.

فروش سیم آرماتوربندی

فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول
مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی، به صورت مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. کاربرد این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… رایج است. به منظور تولید این محصول میلگرد کلاف که ۵.۵ تا ۸ میلی‌متر باشد را در دمای ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در واقع طی روش نورد سرد تولید می‌شود و در دستگاه‌های کشش به ۱.۲ الی ۶ میلی‌متر تبدیل می‌شوند. در نهایت در کلاف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل تحت حرارت قرار می‌گیرند.

از مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به طور کلی استفاده از آن در مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری رایج است. قطر مفتول مورد نظر برای ساخت آن به کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند بستگی دارد. از خواص اصلی آن شامل خاصیت انعطاف‌پذیری بالای آن است. این مسئله سبب سهولت کار با آن می‌شود. استفاده از مفتول سیاه به دلیل خواصی که دارد بسیار رایج است. به منظور اطلاع اطلاع از قیمت خرید سیم مفتول سیاه با شهر مفتول تماس بگیرید.

فروش سیم خاردار

فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول
سیم خاردار به عنوان یکی از رایج‌ترین محصولات مفتولی برای ایجاد امنیت و حصارکشی در یک بخش است. این مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته می‌شود. همچنین دارای کاربردهای متنوعی است. از آنجایی که وزن سبک و قیمت مناسبی دارد، در بیشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآیند تولید سیم خاردار از سیم فولادی به همراه روکش گالوانیزه استفاده می‌گردد. در واقع این کار به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌گیرد. تولید سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. انواع سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود.

سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت گالوانیزه و فنر ساخته شده و معمولا برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سیم خاردار خطی برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

با مراجعه به وب سایت شهرمفتول به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین به منظور استعلام قیمت و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳  تماس حاصل نمایید. کارشناسان شهر مفتول اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا