گرفتن ارتباط با افراد موفق من را ثروتمند کرد

شما می توانید با استفاده از افرادی که هر روز دریچه های جدیدی به سمت شما باز می کنند، تغییر و پیشرفت را در زندگی تان احساس کنید. کسب موفقیت در زندگی و داشتن یک آینده ی خوب با افرادی که شما را می شناسند، شما را دوست دارند و می توانند به شما کمک کنند، محقق خواهد شد. من نیز با یکی از همین افراد شدم و من را به تجارت دعوت کرد و امروز ثروتی را که دارم مدیون آن دوستم می باشم.

انجیر استهبان

شهرستان استهبان به عنوان اولین و برترین تولید‌کننده انجیر خشک محسوب می شود، به صورت متداول انجیر استهبان در کشور‌های آسیای غربی و همچنین کشور‌های اطراف مدیترانه کشت می شود.

ایران نیز یکی از کشور‌های موفق در کاشت و تولید انجیر خشک است، ازفروش انواع انجیر خشک و فواید بی نظیرآن می توان گفت: انجیر را  خشک شده و تازه می فروشند و هر دو ارزش تغذیه ای بالایی دارند.

مزایای انجیر به دلیل محتوای بالای پلی فنل ها است بر پایه گیاهی، انتی اکسیدان های طبیعی است، انجیر تازه و خشک یک منبع مهم ترکیبات فنولی است که می‌ تواند از بسیاری از بیماری‌های مزمن جلوگیری نماید.

در مقایسه با دیگر گونه های انجیر، دارای عطر کوچکتری است، انجیر ترکی قهوه ای در ظاهر شبیه به انجیر ماموریت سیاه است اما شیرینی کمتری دارد، انجیر ترکی قهوه ای را می توان در سالاد و دسرهایی که حاوی شیرینی ها استفاده کرد،  این روش برای درست کردن نان و مربا مناسب‌ تر است.

گرفتن ارتباط با افراد موفق من را ثروتمند کرد

انجیر سفید تازه

انجیر سفید تازه میوه ای با قدمت بالایی است که طعم شیرین و دلپذیری دارد که پر از ویتامین و مواد معدنی برای بدن انسان است از جمله ویتامین هایی که می توان نام برد.

عبارتند ازکلسیم منیزیم آهنویتامین های گروه b ویتامین c و غیره است همیشه انجیر تازه را خریداری کنید و از خرید انجیر سال قبل پرهیز کنید تا ویتامین مورد نیاز بدن را جذب کنید.

این محصول بیشتر در استهبان پل دختر و نی ریز کاشت می شود که مکانی مرطوب و معتدل مناسب برای رشد درخت انجیر است که انواع مختلف مانند انجیر زرد انجیر سیاه انجیر سفید دارد.

امروزه برای خرید انجیر و محصولات دیگر هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.

گرفتن ارتباط با افراد موفق من را ثروتمند کرد

انجیر خشک در بازار

تفاوت شدید بین انواع انجیر خشک در بازار در رنگ اگزوکارپ (پوست بیرونی)، رنگ گوشت، ظاهر و اندازه ظاهر می شود، معمولاً انجیر از سفید تا سیاه متفاوت است.

به علاوه، انجیر خشک درجه یک، مرغوب ترین و بالاترین نوع انجیر خشک به حساب می آید رنگ گوشت از عسلی تا بنفش آلویی متفاوت است،  انجیر در اندازه های گلابی بسیار کوچک تا بزرگ موجود است.

علیرغم تفاوت های قابل مشاهده در ظاهر و ویژگی های ظاهری، همه گونه های انجیر از نظر طعم تقریباً یکسان هستند،  در واقع آنها فقط در شیرینی با هم تفاوت دارند.

انجیر از نظر رنگ میوه به انواع انجیر سیاه و زرد یا سفید تقسیم بندی می‌گردد،  با این وجود شرح جزئی ‌تر برخی از ارقام موجود به‌صورت زیر است، انجیر قهوه ای: این گونه از انجیر برای میوه های بلند (شبیه به گلابی) و اگزوکارپ بنفش-قهوه ای تیره شناخته شده است.

گرفتن ارتباط با افراد موفق من را ثروتمند کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا