مانیتور ترید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر با دنیای کامپیوترها و لوازم جانبی آن آشنایی داشته باشید، می‌دانید که امروزه افراد از کامپیوترهای خانگی برای انجام کارهای مختلف استفاده می‌کنند و ترجیح افراد این است که شرایط کامپیوتر خانگی و لوازم جانبی آن را با نیازهای فعالیت خود تطابق دهند.

گیمرها و طراحان گرافیکی معمولاً از کامپیوترهایی با توان پردازش بالا، مانیتورها و کیبوردهای مخصوص و صندلی‌های گیمینگ استفاده می‌کنند تا بتوانند در بهترین حالت ممکن و با بالاترین راندمان، کارها و پروژه‌های خود را جلو ببرند.

امروزه تریدینگ و کسب درآمد از بازارهای مالی مانند کریپتوکارنسی، فارکس و…، یکی از مهم‌ترین کاربردهای کامپیوترهای خانگی است و بسیاری از افراد همواره در حال تماشا و تحلیل روند بازارهای مالی از طریق کامپیوتر شخصی خود هستند. در این راستا انتظار می‌رود کامپیوترها، مانیتورها و… مناسب ترید طراحی و به بازار عرضه شوند تا تریدرها بتوانند با بالاترین بازدهی و راندمان به فعالیت خود در بازارهای مالی بپردازند. اما اگر سری به بازار لوازم جانبی کامپیوتر بزنید، خواهید دید که هیچ محصولی تحت عنوان مانیتور مخصوص ترید در بازار موجود نیست! از این رو، تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی ویژگی‌های مانیتور مخصوص ترید بپردازیم؛ اگر شما نیز علاقه‌مندید تا در رابطه با ویژگی‌های مانیتور مخصوص ترید اطلاعاتی به دست آورید و با یکی از مانیتورهای مناسب ترید آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مانیتور ترید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ویژگی‌های مانیتور مخصوص ترید

رزولوشن مانیتور

رزولوشن یا Resolution، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید مانیتور مخصوص ترید می‌بایست آن را مورد بررسی قرار دهید. رزولوشن یک مانیتور بیانگر تعداد پیکسل‌های به کار رفته در پنل یک نمایشگر است و همواره به شکل عددی دو قسمتی بیان می‌شود. عدد اول نشان‌دهنده پیکسل‌های عرضی و عدد دوم بیانگر پیکسل‌های طولی (ارتفاعی) به کار رفته در پنل نمایشگر است. هر چه تعداد پیکسل‌های به کار رفته در پنل نمایشگر بیشتر باشد، تصاویر با کیفیت بالاتری پخش می‌شوند و شما تصاویری واضح‌تر و با جزئیات بیشتری را مشاهده می‌کنید. با این تفاسیر پیشنهاد می‌شود مانیتوری را برای ترید انتخاب کنید که رزولوشن بالایی داشته باشد. مانیتوری با رزولوشن Full HD (1920*1080) می‌تواند تصاویر باکیفیتی را پخش نماید و نیازهای شما به‌عنوان یک ترید را به‌خوبی برطرف کند. مانیتورهایی با رزولوشن ۴k یا ۱۴۴۰p نیز می‌توانند انتخابی فوق‌العاده برای ترید باشند؛ اما قیمت این نوع از مانیتورها بسیار بالاست و باید هزینه‌ای قابل‌توجه را برای خرید آنها بپردازید.

زاویه دید گسترده در مانیتور مخصوص ترید

یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده در کیفیت مانیتور مخصوص ترید، زاویه دید آن است. پیشنهاد می‌شود تا برای مشاهده دقیق‌تر و بررسی بازه زمانی بیشتر در نمودارها، از مانیتورهای عریض با زاویه دید گسترده استفاده کنید. مانیتورهایی که نسبت تصویر آنها ۲۱:۹  یا ۳۱:۹ باشد، می‌توانند زاویه دید مناسبی را به شما ارائه دهند. البته اگر زاویه دید مانیتور مدنظر گسترده و مطلوب باشد، نسبت تصویر ۱۶:۹ نیز می‌تواند شرایط لازم برای مشاهده نمودارهای مالی را به وجود بیاورد و پاسخگوی نیازهای شما به‌عنوان یک تریدر حرفه‌ای باشد.

اندازه تصویر

اگر برای ترید، مانیتوری با اندازه تصویر بسیار بزرگ مانند ۳۲ اینچ انتخاب کنید، مشاهده همزمان تمامی بخش‌ها و بررسی آنها سخت می‌شود و در صورتی که مانیتوری با اندازه تصویر کوچک، کمتر از ۲۰ اینچ، برای این کار انتخاب کنید، مشاهده و خواندن اطلاعات نمودارها دشوار خواهد شد؛ از این رو، می‌توان نتیجه گرفت مانیتورها در بازه ۲۰ الی ۳۲ اینچ می‌توانند انتخابی مطلوب و مناسب برای یک تریدر باشند.

مانیتور ترید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

استانداردهای محافظت از چشم

سلامتی بزرگ‌ترین سرمایه هر انسان است و در هر هنگام هر فعالیتی می‌بایست رعایت نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهید تا سلامتی‌تان به خطر نیفتد. با توجه به اینکه هنگام ترید قرار است ساعت‌ها روبه‌روی مانیتور مخصوص ترید بنشینید و نمودارها و شرایط بازار را تحت نظر داشته باشید، مانیتور مدنظر باید از ویژگی‌هایی مانند عدم لرزش تصویر، تکنولوژی ضد تابش خیره‌کننده و تکنولوژی فیلتر آبی برخوردار باشد. برخورداری از فیلتر آبی، ویژگی بسیار مهمی برای مانیتور مخصوص ترید است و در صورتی که یک مانیتور دارای این ویژگی باشد، می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای تریدرها دانست.

درگاه‌های خروجی

برخورداری از درگاه‌های خروجی متنوع مانند VGA، HDMI و… باعث می‌شود تا امکان اتصال مانیتور به سایر پخش‌کننده‌های تصویر مانند تلویزیون و ویدئو پروژکتور فراهم شود و در صورت نیاز بتوانید تصاویر مدنظر را در ابعاد بزرگ‌تری مشاهده کنید. بنابراین برخورداری از درگاه خروجی HDMI نیز می‌تواند به‌عنوان یک مزیت مهم برای مانیتور مخصوص ترید به شمار رود.

معرفی ۲۴ اینچ یونیوو مدل UM2421

یونیوو یکی از برترین و معتبرترین کمپانی‌های تولیدکننده مانیتورهای کامپیوترهای رومیزی در سراسر جهان است. این کمپانی با تولید مانیتورهای باکیفیت موفق شده، نظر مساعد کاربران از جمله تریدرها را جلب کند و شما میتوانید با خرید مانیتور ۲۴ اینج مدل UM2421 ، ترید و معاملات تجاری خود را بدون نگرانی و خستگی انجام دهید.

با توجه به قابلیت استفاده رومیزی و دیواری و قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، می‌توان اذعان کرد که این مانیتور کیفیت ساخت مطلوبی دارد. توان مصرفی مانیتور UM2421 36 وات است و این مانیتور در رده مصرف برق A+ قرار می‌گیرد و استفاده از این مانیتور به‌جای مانیتورهای سایر برندها، می‌تواند در کاهش هزینه برق شما تأثیر بسزایی داشته باشد. استفاده از پنل VA با جنس مات و رزولوشن Full-HD (1920*1080) باعث شده تا کیفیت تصویر این مانیتور فوق‌العاده بالا باشد. کنتراست تصویر این مانیتور ۳۰۰۰: ۱ است و رنگ‌ها در این مانیتور با نهایت کیفیت پخش می‌شوند. با این تفاسیر می‌توان گفت که در بخش رزولوشن و کیفیت تصاویر، یونیوو نمره قبولی را در طراحی این محصول گرفته است.

مانیتور یونیوو UM2421 با توجه به برخوداری از فیلتر آبی، تکنولوژی Flicker Free و تکنولوژی Anti Glare، تصاویری بدون لرزش را نمایش می‌دهد و با خاصیت ضد انعکاسی و فیتلر آبی از سلامت چشمان شما محافظت می‌کند.

برخورداری از ویژگی‌هایی مانند نسبت تصویر ۹: ۱۶، قابلیت اتصال هدست صوتی، تکنولوژی فیلتر آبی، زاویه دید گسترده، نرخ تازه‌سازی تصویر ۷۵ Hz و اندازه تصویر مناسب، در کنار قیمت مناسب و اقتصادی باعث شده تا با مانیتوری جذاب مواجه باشیم و این محصول را در صدر لیست برترین مانیتورهای مخصوص ترید قرار دهیم.

خرید مانیتور ۲۴ اینچی یونیوو UM2421

با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات مانیتور یونیوو UM2421 دریافتیم که این محصول در دسته‌بندی مانیتورهای مخصوص ترید قرار می‌گیرد و باتوجه‌به ویژگی‌هایی مانند برخورداری از فیلتر آبی، کیفیت تصویر مطلوب، زاویه دید گسترده، کیفیت بالای ساخت و قیمت اقتصادی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید باشد. با توجه به این ویژگی‌ها، در صورتی که علاقه‌مند به خرید مانیتور مخصوص ترید ( مانیتور Um2421 یونیوو) هستید، می‌توانید به سایت رایاسان مراجعه کنید و با بررسی دقیق مشخصات و قیمت این محصول، سفارش خود را به ثبت برسانید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی وب‌سایت رایاسان به شماره ۹۱۰۱۸۹۶۹- ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا