ارزش معاملات فرابورسی یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال

به گزارش گروه اقتصاد موبنا، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس، با خرید و فروش ۱۱۹ میلیون و ۴۸۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال پایان یافت. امروز آیفکس با اندکی کاهش به رقم ۷۲۳.۲۷ واحد رسید و سهام …

به گزارش گروه اقتصاد موبنا، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس، با خرید و فروش ۱۱۹ میلیون و ۴۸۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال پایان یافت.

امروز آیفکس با اندکی کاهش به رقم ۷۲۳.۲۷ واحد رسید و سهام پتروشیمی جم بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

ضمن اینکه فولاد هرمزگان جنوب با معامله ۲۷ میلیون و ۲۰۰ میلیون سهم به ارزش ۴۰ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.

بیشترین افزایش قیمت روز جاری مربوط به افزایش قیمت سهام شرکت‌های افرا نت، مهندسی صنعتی روان فن‌آورو گسترش سرمایه گذاری ایرانیان بود و در سوی دیگر بازار شرکت های نیرو سرمایه، پالایش نفت شیراز و قند قوچان شیروان و بجنورد با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

نوشته های مشابه

در بازار اوراق با درآمد ثابت ۲۰۹ هزار و ۱۹۰ ورقه مشارکت نارنجستان معامله شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری نسیم با معامله ۱۲۵ هزار سهم اختصاص یافت.

درج یک شرکت تولیدی در بازار دوم
این گزارش می‌افزاید، شرکت تولید مواد ویژه لیا پس از احراز تمامی شرایط پذیرش از امروز به عنوان یکصد و شانزدهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایران قرار گرفت.

این شرکت با سرمایه ۸۰ میلیارد ریالی، زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران بودده و در زمینه تولید الیاف بریده شده و تیشوی فایبرگلاس فعالیت دارد.

شرکت لیا با نماد “شلیا” در گروه محصولات شیمیایی و زیرگروه تولید نخ‌های مصنوعی قرار گرفته و پنجاه و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس به شمار می‌رود.

دکمه بازگشت به بالا