کسب درآمد در خانه بدون سرمایه صددرصد تضمینی

مدت ها بود دنبال کسب و کاری بودم که سرمایه نخواهد و مرا به درآمد خوبی برساند دوستان و خانواده ام همیشه می گفتند که این کاملا غیرممکن است و نشدنی است ولی من باز هم به تلاش ادامه دادم و الان فردی موفق هستم در ادامه این مقاله قصد دارم تا شما را با تعدادی از محصولات آشنا کنم.

رادیاتور

یکی دیگر از گزینه هایی که در فروش تاثیر گذار هستند تبلیغات رادیاتور می باشد تبلیغ کالا ها به شیوه های مجازی و حضوری انجام می‌ شود برای این تبلیغات تمامی گزینه ها در مورد کالا شرح داده می‌ شوند و عکس و کلیپی از این کالا ها در فضای مجازی منتشر می شود و باعث می گردد که مصرف کننده ها با این کالا شناخت کافی را به دست آورد.

فروش این محصولات باعث رونق بخشیدن به این صنعت می شود امروزه فروش فقط در بازار داخلی صورت نمی گیرد، بلکه اجناس درجه یک نیز برای بازار های خارجی صادر می شوند

صادرات این محصولات در کمترین زمان ممکن صورت می‌ گیرد و به سود مصرف کننده ها می باشد، ترخیص کاران در صادرات نقش عظیمی بر عهده دارند آن ها بر اساس دانش و تبحری که دارند و امکان تبادل کالا ها با کشور های خارجی را فراهم می سازند.

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه صددرصد تضمینی

رادیاتور آلومینیومی

مزایای رادیاتور آلومینیومی وزن سبک تر به دلیل مواد آلومینیومی ، بادوام و مقاوم در برابر ترک یا تغییر شکل، سازگار با محیط زیست (آلومینیوم یک فلز قابل بازیافت است)، راندمان تبادل حرارتی بالاتر در مقایسه با رادیاتورهای فولادی، مقاوم در برابر زنگ زدگی برای مدت طولانی حتی در محیط های مرطوب مانند حمام ، امکان افزودن یا کاهش پره های رادیاتور و بر این اساس، افزایش یا کاهش ظرفیت گرمایش یک بلوک رادیاتور (در انواع کاملا دایکاست یا دایکاست اکسترود شده)

گزینه تعویض باله های آسیب دیده (در صورت سوراخ شدن یا آسیب دیدن باله، تعویض تنها آن قسمت خاص امکان پذیر است) با این حال در برخی موارد، هزینه های برچیدن بلوک رادیاتور و جایگزینی باله بیشتر از خرید بلوک رادیاتور جدید است.

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه صددرصد تضمینی

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای بوتان در نوع های آریا، آدنا، آرتمن و هرما با ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ موجود می باشد، کارتن محافظتی بوتان مصرف انرژی پایینی دارد و می توان آن را بسته بندی دوستدار محیط زیست توصیف کرد.

از دید گارانتی پک بوتان دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد در حالی که پک بوتان دارای ۲ سال گارانتی می باشد، گروه صنعتی بوتان تجربه و فعالیت گسترده ای در زمینه تولید سیستم های گرمایشی دارد.

محصولات بوتان در این زمینه از نظر طراحی، ساخت و عملکرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار در زمینه سیستم های گرمایشی به شمار می روند.

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه صددرصد تضمینی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا