باورنکردنی بود که من در سه ماه ثروتمند شدم

من کسب و کار خود را در عرصه انواع پشتی و روبالشتی راه اندازی کردم و با سه ماه تلاش بی وقفه توانستم به درآمد میلیاردی برسم و ثروتمند شوم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی حوزه ی کاری بنده ادامه مقاله را مطالعه کنید.

پشتی

استفاده از پشتی در دکوراسیون سنتی ایرانی، دارای جایگاهی ویژه و پررنگ است. پیش از آنکه انواع مبلمان، جای خود را در دل خانه­های ایرانی باز کند، مدل های مختلف پشتی، زینت بخش منازل بود..

شاه نشین های یزد ممنتو علاوه بر قیمت مناسب ، کیفیت پارچه، تشک و دوخت را طوری در نظر گرفته که به راحتی ۲ تا ۵ سال ضمانت کیفیت به شما می دهد که بدون نیاز به پرداخت هزینه ارسال با ارسال رایگان درب منزل و یا محل کارتان کالا مورد نظرتان را تحویل می دهد . در ادامه چندی از نمونه طرح های پشتی سنتی شاه نشین را خواهیم دید.

وزن خالص: ۴۸ کیلوگرم

توضیحات دیگر: این سرویس با طرح‌های سنتی برای همه خانه‌های ایرانی مناسب است.

نوشته های مشابه

رنگ: ۳ رنگ متفاوت

ابعاد: ابعاد تشک ۱۸۰*۱۸۰ است.

درباره محصول: بافت این محصول یزد ترمه است.

تشک از فوم یا ابر ساخته شده است.

پارچه تشک قابل جدا شدن و شستشو است.

این سرویس نه تیکه شامل: یک تشک، دو پشتی مثلثی، دو پشتی چهارگوش بزرگ، دو بالش کوچک و دو بالش بزرگ یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مجموعه نشیمنی است. همانطور که از اسم آن مشخص است از گذشته تا به امروز محبوب بوده.

شاه نشین‌ها عموما در گذشته برای افراد خان و بزرگترهای فامیل استفاده می‌شده.

به دلیل نبودن مبل‌ها و صندلی‌ها، نشیمن‌های ترمه سنتی جز وسایل بسیار گران قیمت و همچنین لاکچری بودند و کمتر کسی در آن زمان‌ها از این پشتی‌ها برای مجموعه نشیمنی استفاده می‌کرد.

باورنکردنی بود که من در سه ماه ثروتمند شدم

روبالشتی ساتن

ساتن روکشی از جنس ساتن است. اما برخلاف تصور عموم، روبالشتی ساتن یک نوع پارچه نیست. ساتن نوعی بافت است و می تواند از چند الیاف مختلف ساخته شود. می توانید در بازار ساتن ساخته شده از ابریشم طبیعی، ابریشم مصنوعی، پلی استر و حتی مخلوطی از آن ها را پیدا کنید. به همین دلیل است که کیفیت پارچه های ساتن باهم تفاوت دارد.

جالب است بدانید که ادعاهای تبلیغاتی حقیقت دارند و روبالشتی ساتن بهتر از روبالشتی های نخی است. روکش ساتن برای پوست و مو فواید زیادی دارد؛ چرا که سطح آن صاف، لطیف و لغزنده است که اصطکاک را کاهش می دهد. اما این اصطکاک کمتر چه فایده ای دارد؟ یک پارچه لطیف است و به کوتیکول مو آسیب نمی رساند. این ویژگی باعث می شود تا موها وز نشوند؛ که به ویژه برای افراد دارای موی فر بسیار مفید است. در حالی که روبالشتی های معمولی با ایجاد اصطکاک، به کوتیکول مو آسیب رسانده و آن را وز می کنند.

باورنکردنی بود که من در سه ماه ثروتمند شدم

پشتی یزدی

مراحل بافت پشتی های شاهنشین عبارت اند از بافت پارچه، پشتی یزدی و پر کردن پارچه های دوخته شده می باشد. بافت پارچه: در مرحله اول به منظور بافت پارچه پشتی شاهنشین، باید نوع نخ انتخاب شود.

که پارچه این نوع پشتی ها همانطور که در قبل گفته شد از نخ های پلی استر، لمه، ابریشم و آب طلا بافته می شود. هریک از این نخ ها قیمت های مختص به خود را دارا هستند که باعث افزایش یا کاهش قیمت کلی پشتی شاهنشین می شود.

باتوجه به درخواست مشتری و طرح مورد نظر آن ها، پارچه این نوع پشتی ها از یک رنگ و تا ۱۶ رنگ بافته می شود.

بعد از انتخاب نخ و نوع رنگ بندی پارچه، خیاط شروع به بافت پارچه پشتی شاه نشین می کند.

بعد از بافت پارچه نوبت به مهم ترین مرحله در تولید پشتی های شاهنشین می رسد که همان پر کردن آن با پرز قالی، پرز سبک، الیاف هالو بال فایبر و کاموا می باشد.

باورنکردنی بود که من در سه ماه ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا