وارد شدن در باغداری زندگی ام را زیر و رو کرد

پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه فکرش را هم نمی کردم که درسی که خوانده بودم آینده زندگی ام را بسازد و فکر می کردم در نهایت بتوانم در شغل کارمندی مشغول شوم، اما با راهنمایی یکی از دوستانم وارد حوزه باغداری و پرورش انار شدم و از پرورش این محصول پرارزش به سود بالایی رسیدم.

انار سیاه

در ایران بیش از ۷۴۰ نوع انار وجود دارد اما انار سیاه، شهسوار دانه قرمز، میخوش، شیرین ساوه، آلک ساوه، ملس اصفهانی دانه قرمز، شیشه کپ خراسان و قجاق قم از انواع معروف انار ایرانی‌اند.

مرفولوژیکی ارقام صادراتی انار مناطق مختلف کشور که برای صادرکنندگان مقبولیت دارند عبارتند از : رنگ پوست ، رنگ دانه ، طعم دانه ، ضخامت پوست و وزن میوه.

انارهایی که دارای صفات مرفولوژیکی هستند و مناسب صادرات: رب انار ملس شیرین ،رباب نی ریز، شیشه کپ فردوس ، نادری بادرود ، ملس یزدی ، قجاق قم ، اردستانی مه ولات ، بجستانی گناباد و خزر بردسکن.

وارد شدن در باغداری زندگی ام را زیر و رو کرد

انار ایران

در مجموع اینکه محصول انار بسیار مزیت صادراتی دارد و افرادی که می خواهند کسب و کار خود را شروع کنند، باید بدانند که موارد و ایرادات وارد شده بر این محصول، قابل رفع است و عمدتاً انار با کیفیت در بازار ایران به وفور یافت می شود.

اگر تمایل دارید در حوزه صادراتی کار کنید، انارایران محصولی است که بازده بسیار خوبی دارد؛ فرآیند معرفی محصول و برند سازی انار به راحتی انجام می شود و همچنین انار ایران خود یک برند است و شما راحت می توانید ارتباط بگیرید. مشتریانی که مراجعه می کنند، محصول ایران را به خوبی می شناسند و فقط در ارسال سمپل و بسته بندی های مناسب باید دقت کافی صورت گیرد.

وارد شدن در باغداری زندگی ام را زیر و رو کرد

انار شیرین

انار شیرین کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد و مصرف آن در طب سنتی بسیار سفارش شده است، این محصول بومی کشور ایران است و تولید آن در داخل به صورت عمده و کلی انجام می شود.

دانه های انار شیرین دارای میزان آنتی اکسیدان بسیار زیادی هستند و به همین دلیل مصرف آنها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک بسیار زیادی می کند و این موضوع باعث تقویت هر چه بهتر کبد خواهد شد.

مشکل گوارشی یک نوع بیماری شایع در جهان است که در اثر مصرف مواد غذایی ناسالم ایجاد می شود، برای رفع این مشکل باید از محصولات ارگانیک استفاده شود که از مهمترین آنها می توان انار شیرین را نام برد.

وارد شدن در باغداری زندگی ام را زیر و رو کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا