با تهیه فهرست اهدافم به موفقیت رسیدم

کارهایی که برای رسیدن به آنها باید انجام دهید را لیست کنید. مطمئن شوید که هم اهداف کوتاه مدت و هم اهداف بلند مدت خود را لیست کرده اید. فراتر از اهداف مالی و شغلی خود فکر کنید. من در زمینه تجارت سنگ فیروزه اینگونه بود که به موفقیت رسیدم.

سنگ فیروزه نیشابور اصل

یکی از آسان ترین روشهای تشخیص برای اصل بودن این نوع سنگ فیروزه نیشابور اصل که باعث تخریب و آسیب رسیدن به آن نشود تست خراش می باشد که در این روش مقاومت سنگ در برابر خراشیده شدن توسط ماده ای دیگر سنجیده می شود.

هر سنگی که در طبیعت یافت می شود دارای درجه سختی می باشد که این درجه نسبت به تراشیده شدن معیین می شود و برای سنگهای فیروزه این درجه ۵ الی۶ می باشد و این درجه نشان دهنده این است که یک سنگ ممکن است با کانی دیگر که سختی هم اندازه و یا بیشتر دارد به راحتی خراش بردارد.

سنگهای فیروزه نسبت به مناطق خود دارای رنگهای آبی لاجوردی تا سبز لیمویی بوده که نوع دوم کمیاب می باشد، مرغوب ترین نوع این سنگها آبی بدون رگه بوده که مخصوص ایران می باشد.

و جز نمونه های نادر بوده و برای ساخت مرغوب ترین جواهرات استفاده شده و هر ساله به دست معروف ترین هنرمندان ایتالیا و فرانسه در بهترین جواهرات استفاده شده و در بزرگترین حراجیهای جهان فروخته می شوند. بر روی این سنگها رگه های عنکبوتی به رنگهای سیاه، خاکستری و قهوه ای دیده می شوند که به انها ماتریس گفته می شود و بر اثر نفوذ کانی دیگر در ترکیبات شیمیایی پدید می آید و باعث جذاب شدن این سنگها می شود.

بهترین نوع سنگها برای تراش خوردن و استفاده در انواع زیورآلات محصولاتی می باشند که بدون رگه هستند چون نمونه هایی که دارای رگه می باشند ممکن است در هنگام تراش خوردن و صیقل کاری متلاشی شوند.

با تهیه فهرست اهدافم به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه نیشابور سبز

سنگ فیروزه نیشابور سبز می تواند احساسات را متعادل نگه دارد و برای آرام کردن خود افراد می توانند از آن در خانه های خود بهره بگیرند و با استفاده از آن هر روز تعمق کنند.

اتاق خواب بخشی از خانه می باشد که آرام بودن آن می تواند به افراد و اعضای خانواده کمک بسیار زیادی کند شما می توانید در یک کاسه ی کوچک و زیبا دو یا سه سنگ فیروزه را قرار دهید و از انرژی آن استفاده کنید همچنین می توانید یک سنگ فیروزه کوچک را در زیر بالش خود بگذارید تا خواب راحت تری را تجبه نمایید.

فیروزه یک سنگ شفابخش و کارامد در جهان است که روح افراد را تسلی می دهد و از جسم افراد پشتیبانی به عمل می آورد.

سالیان است که افراد در فرهنگهای مختلف برای از بین بردن طلسمها و نیروزهای منفی از فیروزه استفاده می کنند و اگر این سنگ تغییر دهد آن راب ه معنای یک هشدار می دانند.

سنگ فیروزه به دلیل ظاهر جذاب و رنگی متمایزی که دارد برای ساخت قطعات جواهر استفاده می شود و نمونه های مختلف آن را می توانید در بازار مشاهده کنید.

با تهیه فهرست اهدافم به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

یکی از پربهاترین و پرجلوه‌ترین سنگ‌های دنیای جواهر در معادن نیشابور به دست می‌آید و آن چیزی جز سنگ فیروزه تار عنکبوتی نیشابور نیست. معروفیت فیروزه نیشابور به‌خاطر کیفیت عالی می‌باشد و نوع خاص آن که فیروزه نیشابور عجمی و شجری ممتاز می‌باشد. وجود نمونه‌های زیبایی از سنگ فیروزه نیشابور در موزه‌های مطرح دنیا چون موزه زمین‌شناسی لندن و امریکا و موزه علوم زمین تهران خود گواه ارزش این سنگ قیمتی است. سنگ فیروزه، یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌های شناخته شده در دنیاست. زیبایی اش در طول تاریخ آن را در زمره سنگ‌های پر رمز و راز قرار داده و افسانه‌ها در مورد آن نسل به نسل و سینه‌به‌سینه ساخته شده است.

فیروزه، این سنگ زیبا آدمیان را در طول قرن‌ها شیفته خود کرده است. بنا به منابع تاریخی و باستان‌شناسی در معابد مصر، ۴ دستبند فیروزه جواهر در دستان ملکه در یک معبد باستانی یافت شده است. استخراج این سنگ دیدنی در حدود ۷۰۰۰ سال پیش، در حدود عصر نوسنگی و آغاز دوران سکونت گرایی آغاز شد و به‌طورکلی استفاده از فیروزه را باستان‌شناسان به ۶ هزار سال قبل نسبت می‌دهند.

با تهیه فهرست اهدافم به موفقیت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا