از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV(+عکس)

در طراحی آئودی کیو۴ ایی-ترون اسپرت بک تلاش شده تا ترکیبی فعال از یک کراس اوور و همچنین سدان فست بک اسپرت ارائه شود…

موبنا آئودی کیو۴ ایی-ترون اسپرت بک یکی از زیباترین محصولات کلاس شاسی بلند در بازار جهانی است. این خودروی الکتریکی از ۲ موتور الکتریکی پیشرفته استفاده می کند که هر کدام با یکی از محورهای کیو۴ ای-ترون در ارتباط هستند.

انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی از بسته باتری ۷۷.۹ کیلووات ساعت لیتیم-یون تامین می شود که برد حرکتی ۳۹۰ کیلومتر را فراهم خواهدکرد.

مجموع خروجی پیشرانه ۲۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۳۹ پوندفوت است. بیشینه سرعت نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است. خودرو طی ۵.۸ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

وزن خودرو ۲۲۱۵ کیلوگرم است.

قیمت پایه این تریم در بازار آمریکا حدود ۶۷ هزار دلار است.

آئودی کیو۴ ایی-ترون اسپرت بک

در فضای کابین استاندارد و کیفیت آئودی کاملا احساس می شود. فناورانه ها نیز حاضر هستند که از جمله باید به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۰.۳ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

در طراحی آئودی کیو۴ ایی-ترون اسپرت بک تلاش شده تا ترکیبی فعال از یک کراس اوور و همچنین سدان فست بک اسپرت ارائه شود. در نمای جانبی، حضور رینگ های آلومینیومی اختصاصی و تفاوت سطح ایجاد شده در خط شانه و روی درب ها به خوبی حس یک محصول اسپرت را ارائه می دهند.

توجه به جزئیاتی مانند دماغه، شیب سقف و چراغ های اصلی عقب بیانگر آن است که کمپانی آلمانی در این زمینه عملکرد موفقی داشته است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا