هر آنچه که باید از تیزر تبلیغاتی بدانید

در دنیای امروز که عصر تجارت و زرق و برق است، تبلیغات نقشی بسیار موثر و حساسی در جذب مخاطب و در نتیجه افزایش فروش محصولات دارند. انسان ها از طریق حواس بینایی، شنوایی و گفتاری به خوبی جذب می شوند و به همین دلیل است که دیدن فیلم برای ما بسیار لذت بخش می باشد.

در چندین سال اخیر تیزرهای تبلیغاتی که ابتدا از طریق تلویزیون و سپس از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی مانند سایت و اینستاگرام به نمایش در آمده اند، توانسته اند تحولی عظیم در کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایجاد کنند.

از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی صوت، تصویر و محتوای گفتاری دخیل است، بنابراین نسبت به روش های دیگر مانند عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی توانسته، استراتژی منحصر به فردتری باشد.

استودیو عکاسی لحظه نگاری، از استودیوهای فعال است که متشکل از نیروهای خبره و خلاق می باشد. در این مجموعه انواع پروژه های مختلف در زمینه های تیزر تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی انجام شده و یا در حال انجام می باشد. شما می توانید بهترین تیزرهای تبلیغاتی را در مناسب ترین زمان و با بهترین تعرفه از ما بخواهید، پس با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

تیزر تبلیغاتی موفق از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

هر آنچه که باید از تیزر تبلیغاتی بدانید

اگر شما صاحب کسب و کار و یا کارفرمای بخشی هستید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که با وجود رقابتی شدیدی که در بازار وجود دارد، نیازمند آن می باشید که برند و محصولات خود را از طریق روش تبلیغی موثری به مخاطب ارائه دهید.

از آنجایی که اکثر مخاطبین از طریق متن و تصویر به تنهایی جذب نمی شوند، بنابراین تیزر تبلیغاتی می تواند بسیار موثر و کارساز واقع شود. البته یک تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد تا مخاطب بتواند به وجد آید و به آن برند و محصول اعتماد کند:

  • نیاز و علایق مخاطب باید به درستی شناسایی شود. تیزر نباید صرفا بر اساس سلیقه کارفرما باشد. کارفرما باید به خوبی بازار هدف را در نظر بگیرد.
  • تیزر باید بی نقص و از نظر مفهومی کاملا خلاق باشد. در ساخت تیزر باید از ایده های تکراری و یا حتی کپی برداری به شدت خودداری کرد و از ایده های مفهومی و چالش برانگیز استفاده نمود.
  • در ساخت تیزر باید از جذابیت های ظاهری منحصر به فردی استفاده شود. نمایش نامه جذاب و هنرمندانه همراه با ارائه زیبایی های سمعی و بصری از مشخصات تیزر عالی است.
  • تیزر باید پیام اصلی را در کوتاه ترین زمان و به صورتی شیوا و در عین حال جذاب به مخاطب انتقال دهد. تیزر تبلیغاتی اگر از حد معمول خود طولانی تر باشد موجب خستگی بیننده می گردد.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

هر آنچه که باید از تیزر تبلیغاتی بدانید

در زیر نمونه ها و انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی را بیان می کنیم. هر کدام از این روش ها دارای کاربردهای خاصی هستند و می توانند به تنهایی تاثیر خود را به بر روی مخاطب بگذارند.

  • تیزرهای انیمیشنی: از این تیزر برای تبلیغات مشاغل و کسب و کارها استفاده می گردد.
  • تیزرهای رئال: اگر کارفرما می خواهد محصول و روند تولید آن را به صورت واقعی به نمایش دهد، این تیزر بسیار سودمند است. به این نوع تیزر تبلیغ تلویزیونی نیز گفته می شود.
  • تيزرهاي رئال انيميشن: در ساخت این تیزرها از واقعیت و انیمیشن به صورت تلفیقی استفاده می شود.

از تیزر تبلیغاتی در کجا استفاده می شود؟

لازم است بدانید که تیزر تبلیغاتی علاوه بر اینکه در فضای مجازی و تلویزیون به نمایش در می آید، برای استفاده در مکان های زیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و موجب افزایش مخاطب بیشتر نیز می شود:

  • اکران تیزر در نمایشگاه ها
  • نمایش تیزر در کنفرانس ها و سمینارها
  • پخش تیزر تبلیغاتی در سالن های انتظار و استراحت سازمان
  • پخش در مابین فیلم ها و سریال های خانگی
  • پخش تیزر در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • استفاده در هتل ها و تالارها

لازم به ذکر است که برای ساخت تیزر روند و اصول خاصی باید رعایت گردد و به همین دلیل نمایش آن در هر یک از مکان های بالا نیز با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال برای نمایش تیزر تبلیغاتی در رسانه ای همچون تلویزیون و صدا و سیما باید از قوانین خاصی پیروی نمود و کارفرما و تیم ساخت باید این موارد را به خوبی در تمام مراحل ساخت تیزر اعم از سناریو نویسی، انتخاب بازیگر، مکان ساخت، تدوین، صداگذاری و … رعایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا