پد سلولزی اصفهان به اروپا صادر شد

پد های سلولزی در امر سرمایش تبخیری استفاده میشوند فروش پد های سلولزی در اصفهان به دلیل قرار گرفتن این استان در منطقه مرکزی کشور و گرمای شدید رونق داشته اشت.

این پد ها در واقع از چند لایه ورق کرافت تشکیل شده اند ورق کرافت در واقع از درخت کاج، بامبو و کناف تشکیل میشود که در صنعت نساجی به شکل گسترده از آن به عنوان کاغذ الگو استفده میشود و در بسته بندی نیز به دلیل مقاومت بالایی که دارد مورد استفاده قرار میگیرد.

مجموعه آراد برندینگ جزو اولین و بزرگترین تولید کننده های پد های سلولزی میباشد و با داشتن سال ها تجربه در تولید و فروش این پد ها و با داشتن نمایندگی های فروش در شهر های مختلف کشور سعی در خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز دارد.

از جمله این مزیت ها می توان به خنک سازی بیشتر، کارآیی بهتر در دمای بالاتر، طول عمر بیشترو تنفس سالم تر اشاره کرد.پد سلولزی کولان سل مناسب کولر ۷۰۰۰ در مقایسه با پوشال که قدیمی تر است، دارای مزایایی بوده که باعث استفاده و محبوبیت بیشتر آن است. از ویژگی های این پد کولر آبی می توان به:

عدم افت فشار و ایستایی کامل به دلیل ساختار منظمکم شدن ورود گرد و غبار به دلیل چند لایه بودنعدم انتقال ویروس و باکتری ها به محیط سرمایش رسوب گذاری کم بدلیل جریان دائمی آب،کاغذ پدهای سلولزی کولان سل صرفا اروپایی،محصولات در بسته بندی رسمی شرکت با هولوگرام مخصوص،پدهای سلولزی برای سایر مدل های کولر آبی با توجه به تعداد درخواستی قابل تولید می باشد.

 

پد سلولزی ۳۵۰۰

در حال حاضر پد سلولزی ۳۵۰۰ از محصولات پر کابرد شرکت تولیدی پد سلولزی محسوب می شود. پد سلولزی کولر آبی ۳۵۰۰ در ابعاد ۷۵*۵۱۰*۶۰۰ تولید می شود. پد یا پوشال سلولزی کولر آبی از لایه های نازک کتغذ موج دار تشکیل شده است. این مدل پدها عموما برای دستگاه های تامین هوای خنک در مکان های تجاری، مسکونی و صنعتی تولید می شوند. مزایا و ویژگی های پد سلولزی ۳۵۰۰ شامل: عدم انتقال باکتری های مضر تنفسی، ایجاد نکردن محیط برای رشد قارچ و آلودگی، کاهش ورود در ابعاد و ضخامت های متعدد، خاصیت تر شوندگی و جذب آب بالاتر به دلیل مواد اولیه بهتر، عمر مفید بیشتر می باشد.

پد سلولزی اصفهان به اروپا صادر شد

در ایران برای صرفه جویی در مصرف انرژی، پد سلولزی جایگزین مناسبی بجای پوشال می باشد. شرکت های متنوعی درصدد تولید این پد ها برآمده اند. شرکت کولان سل بعنوان بزرگترین تولید کننده پد سلولزی در ایران بواسطه تامین مواد اولیه (کاغذ) خود از کشورهای اسکاندیناوی و بهره گیری از خط تمام اتوماتیک مطابق نمونه های موفق دنیا، در کنار تیم مجرب تولید، توانسته به لحاظ کمی (ظرفیت و حجم تولید) و کیفی (استحکام و کارایی) شرایطی را بوجود آورده که تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته و انتخاب اول مصرف کنندگان و مشتریان سازمانی قرار گیرد.

پد سلولزی کولان سل مناسب کولر ۶۵۰۰ از مهم ترین اجزای یک کولر آبی سلولزی ۶۵۰۰ است که نقش یک واسطه تبخیری را ایفا می کند. پد سلولزی مورد استفاده در کولر آبی در مقایسه با پوشال دارای مزیت های به مراتب بیشتری می باشد.

 

پد سلولزی اصفهان

بعضی از استان های کشور به دلیل حضور در مناطق مرکزی و گرم کشور از پد های سلولزی استفاده گسترده میکنند به عنوان مثال پد سلولزی اصفهان بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد مردم از این پد ها در کولر های سلولزی استفاده میکنند کولر هایی که بر پایه تبخیر آب ساخته میشوند حال میخواهیم به مقایسه این پد های و پوشال های معمولی مورد استفاده مردم بپردازیم.

با توجه به بحران آب که در حال حاضر در کشور وجود دارد این پد ها میتوانند گزینه مناسبی برای صرفه جویی در مصرف آب و برق باشند و به اقتصاد خانواده کمک کنند

پد سلولزی اصفهان به اروپا صادر شد

اولین مزیت این پد ها نسبت به پوشال این است که پوشال ها سالی دو بار یا حداقل یکبار در سال نیاز به تعویض دارند اما پد های سلولزی اینگونه نیستند و هر سه سال یکبار نیاز به تعویض دارند که این خود کمک بزرگی در پایین نگه داشتن هزینه ها میکند دیگر مزیت این پد ها این است که در صورت استفاده از آنها در بلند مدت در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی میکنید یا این ویژه گی که با استفاده از این پد ها از ورود هر گونه قارچ و میکروب به هوای خانه جلوگیری میکنید و تنفس سالم تری هم خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا