نبشی ستون پارکینگ ارومیه را گران نخرید

نبشی ها براساس ظاهر در دو دسته بال مساوی و بال نا مساوی قرار می گیرند. نبشی پلاستیکی در یزد نیز این نوع از نبشی را تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

نبشی بال مساوی: این نوع نبشی درقسمت طول باله های مساوی دارد  و در شکل دادن به گوشه ی سازه ها از آن استفاده می شود. استفاده از این نوع نبشی در ماشین آلات، ساخت کشتی، راه آهن و … است.

نبشی بال نامساوی: این نوع نبشی دارای بال های نامساوی بوده و در سازه های مسکونی، مهندسی و غیر مسکونی، زیر ساخت معادن، ماشین های صنعتی، حمل و نقل و… استفاده می شود.

نوعی از نبشی های پلاستیکی به نام استپ پله شناخته می شوند در سایت  آراد برندینگ به فروش می رسد از ایمن ترین محصولات محافظت از پله هستند. این نبشی ها شب نما بوده و حاشیه پله را  در تاریکی نشان می دهند و ضدلغزش هستند. نبشی پلاستیکی در کرج انواع این محصولات را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند.

نصب این محصولا به دو شیوه انجام می شود:

در فضای داخلی به شیوه چسب دار این محصول موجود است که نصب آسانی دارد و فقط کافی است کاغذ پشت آن را جدا نمود و در محل تعیین شده چسباند.

نصب این محصول در فضای خارجی که در معرض باران است توسط چسب مخصوص انجام می شود.

 

نبشی پلاستیکی ارومیه

نبشی های پلاستیکی عمودی بسیار پرکاربرد هستند و چون تحمل بار و فشار زیاد را دارند. از آن ها در چهارچوب به ویژه چهار چوب درهای ورودی استفاده می گردد. نبشی پلاستیکی ارویه نیز از این نوع نبشی ها می باشد که کاربرد زیادی دارد.

نبشی های کرنربید نیز از انواع نبشی های پلاستیکی هستند که به U،C ، L25، کرنر تراز، سقفی، CD60 و UD28 تقسیم می شوند.

کاربرد نبشی ها در صنعت:

کشتی سازی

ساختن سوله

تولید دیگ های بخار در صنعت

مبلمان های فلزی موجود در سطح شهر

ساخت آلاچیق

وسایل نقلیه

ساختن کرکره های نورد

انواع مختلف نبشی پلاستیکی با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارند با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردند. فروش نبشی پلاستیکی تهران به صورت آنلاین انجام می پذیرد و این محصول به  سراسر کشور ارسال می گردد.

قیمت این محصول بستگی به میزان عرضه و تقاضا و سایز و البته نوسانات ارزی دارد، حتی اگر این محصولات تولید داخلی باشند مواد اولیه  و هزینه های آن ها با توجه به قیمت ارزی تعیین می شود  که این امر در تعیین قیمت نهایی اثرگذار است.

نبشی ستون پارکینگ ارومیه را گران نخرید

از جمله دیگر عوامل در تعیین قیمت نبشی پلاستیکی ارومیه هزینه حمل نقل می یاشد که هرچه قیمت سوخت بالاتر باشد این در نرخ نهایی برای حمل و نقل اثرگذار است و شاهد محصول گرانتری هستیم. درواقع مجموعه عواملی که بیان شد در قیمت نهایی این محصول موثر بوده و به همین دلیل این محصول را با قیمت مختلف در بازار مشاهده می کنیم.

نبشی های پلاستیکی  که ال شکل هستند مقاومت بالایی دارند و مقابل لرزش های شدید ساختمان عملکرد خوبی از خود نشان می دهند؛ اگر این محصول در اندازه بزرگتری در سازه ها استفاده شود قابلیت تحمل فشار بیشتری را خواهد داشت؛ قابل ذکر است که در پروژه های بزرگ استفاده از  این نوه نبشی ها ضروری است.

 

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ

ضربه های ستون یا به عبارتی نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ در ابتدا برای حفاظت از فضای پارکینگ ها در مراکز پر تردد تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و محیط های صنعتی استفاده می شدند اما در حال حاضر به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در تمامی پارکینگ های شهری نصب می شوند.

ضربه گیر های پلاستیکی به دلیل قابلیت ارتجاعی امکان دریافت ضربه های تنش و ناگهانی را به خوبی دارا بوده با قابلیت پوشش ۱۱۰ درجه ای زوایا و کنج ها را به خوبی پوشش می دهد. محافظ های ستون پلاستیکی امکان نصب را بر روی دیوارها، کنج دیوار ها و چهار گوشه ستون های مربعی شکل ارائه می دهند.

نبشی ستون پارکینگ ارومیه را گران نخرید

در صورتی که بخواهیم به تاریخچه تولید نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ و حیاط بپردازیم باید به دهه ۱۹۲۰ میلادی باز کردیم که اولین بار مسئله تولید پروفیل هایی با قیمت ارزان تر و کم هزینه تر مطرح شدند فرآیندی که پس از سالها تحقیق و توسعه نهایتا با کمک صنایع نظامی تولید شدند با گذشت زمان طراحان مقاطع پلاستیکی خود را با اندازه ها و شکل های متنوعی تولید می کردند در حال حاضر این نبشی با استفاده از ماده اولیه پلی اتیلن تولید شده و با اضلاعی یکسان همانند حرف ال انگلیسی به بازار عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا