قیمت نایلون رولی ضخیم به شدت کاهش یافت

این روزها بیشتر مردم از نایلون برای بسته بندی لباس های خود به خصوص هنگام مسافرت استفاده می کنند که این کار باعث می شود تا لباس های شما گرد و خاک نگیرد وکثیف نشود. نایلون علاوه بر این مورد انواع دیگری هم دارد از جمله از این مورد زمانی استفاده می شود که لباس را بعد از تولید، بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند که در مدل های ساده و چاپی موجود می باشد.

این نوع از نایلون بسیار پرکاربرد می باشد و از آن برای بسته بندی موادغذایی، لوازم آرایشی و… به وفور استفاده می کنند، مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش این محصولات کرده است.

وجود زیپ روی این نایلون، باعث تازه ماندن مواد غذایی شده و در نگهداری از اشیاء و لوازم آرایشی و از بیرون ریختن وسایل جلوگیری می کند و در سایز و ابعاد مختلف تولید می شود.

مدل بعدی از نایلون ها، نایلون بسته بندی چسب دار می باشد. جنس آن از پی وی سی بوده که قسمت پشت آن دارای چسب می باشد و از این نایلون معمولا برای خودرو به کار می برند.

در قسمت هایی از خودرو که از آن استفاده می کنند به رینگ ماشین و شیشه های ماشین برای جلوگیری از خط افتادن می توان اشاره کرد.

از مزایای این چسب می توان به نصب آسان و جلوگیری از ورود گرد و خاک اشاره نمود و همچنین در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند.

 

نایلون رولی ضخیم

همانطور که پیش تر اشاره شد، نایلونها دارای انواع مختلفی هستند که نایلون رولی ضخیم نیز یکی از آنها به حساب می آید که جنس آنها بسیار ضخیم می باشد و بیشتر از این نایلونها برای مصارف صنعتی، کشاورزی و بسته بندیهای کالاها و خوراکی استفاده می کنند.

نایلون رولی ضخیم از قیمتهای مناسبی بر خوردار می باشند و یکی از پر فروش ترینها در میان نایلونهای رولی بوده اند.

نایاون رولی ضخیم همانند دیگر نایلونها از رنگ متنوعی تشکیل شده اند و سایزهای مختلفی نیز دارند که هر کدام مناسب برای مصارف گوناگون می باشد.

قیمت نایلون رولی ضخیم به شدت کاهش یافت

یکی دیگر از انواع نایلونهای رولی که نایلون رولی ضخیم مشکی و کیسه جامبو می باشد برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد.

این نایلونها با مواد اولیه درجه ۱، ۲ و ۳ و با توجه به نیاز مشتریان در سایزها و ابعاد مختلف تولید شده اند.

با توجه به رنگ پاشی ۱۰۰ درصد و با کیفیتی که بر روی آن انجام شده است، به هیچ عنوان در زیر نور هم درون آن دیده نمی شود.

این نایلون رنگی در بازار به پلاستیک مشکی نیز معروف می باشد و یکی از محبوب ترین نایلونها در بین افراد قرار گرفته است.

شرکتها و تولیدکنندگان بسیاری هستند که قادر به تولید نایلون طرح دار زباله رولی در ابعاد و ضخامتهای مختلفی می باشند و همچنین آنان می توانند بر روی این نایلونها از چاپ سفارشی نیز استفاده کنند.

این نایلون زباله رولی همانطور که از نامش مشخص می باشد مخصوص زباله بوده و هم اینکه به صورت رولی عرضه می گردد.

 

نایلون بسته بندی کوچک

نوعی از نایلون ها وجود دارند که برای بسته بندی انواع سبزیجات و مواد غذایی به کار می روند و در ابعاد مختلف بزرگ و کوچک تولید می شوند.ممکن است از این نایلون ها روی بسته بندی مواد غذایی در فروشگاه دیده باشید که بسیار نازک و شفاف هستند که از وارد شدن هوا به داخل بسته بندی جلوگیری می کند و این باعث می شود تا سبزیجات و مواد غذایی فاسد نشوند.به این نوع از نایلون ها، نایلون استرچ غذایی هم گفته می شود.

نوع دیگری در نایلون های بسته بندی رولی وجود دارد که به آن نایلون حبابی گفته می شود.ممکن است تا به حال از این نایلون ها زیاد دیده باشید که برای بسته بندی لوازمی که شکننده هستند استفاده می شود.این نایلکس رولی بیشتر برای بسته بندی ظروف استفاده می شود.

قیمت نایلون رولی ضخیم به شدت کاهش یافت

عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین کننده قیمت نایلون رولی است، ممکن است وقتی داخل یک فروشگاه خشکبار می شوید، محصولات آن بسیار چشم گیر باشد و شما را ترغیب به خرید کند، یکی از دلایلی که باعث به چشم آمدن محصولات می شود نایلون هایی است که برای بسته بندی از آن استفاده شده است.

خشکبار شرایط نگهداری خاصی دارند و طریقه صحیح نگهداری آن باعث می شود که محصولات همچنان تازه بمانند، بنابراین استفاده از نایلون علاوه بر زیبایی که به محصولات می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا