آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

Brawlhalla – سرزمین مبارزان یک بازی محبوب و جذاب و بسیار پرمخاطب از کمپانی یوبی سافت است که اولین بار در آپریل سال ۲۰۱۴ به صورت جهانی منتشر شد و در دسترس بازیکنان کنسول های نسل هشتمی مثل PS4 , Xbox One و Nintendo Switch و همچنین Windows PC قرار گرفت.

موبنا – این بازی طی چند سال محبوبیت خود را چندین برابر کرد و به یکی از برترین بازی های کراس پلتفرم در سبک اکشن تبدیل شد. محبوبیت بالای این بازی باعث شد تا یوبی سافت به فکر ساخت نسخه ای موبایلی از آن بی افتد اما از جایی که هدف اصلی این کمپانی ارائه نسخه ای هماهنگ با دیگر نسخه های این بازی بود، مراحل ساخت آن کمی بیشتر از حد انتظار به طول انجامید.

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

در نهایت این بازی در آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی برای سیستم عامل های Android و iOS نیز منتشر شد تا بازی Brawlhalla یکی از موفق ترین بازی های آنلاین کراس پلتفرم اخیر به شمار برود. اگر نمی دانید کراس پلتفرم چیست باید بگوئیم که کراس پلتفرم به معنی این است که بازیکنان با هر کنسول، سیستم یا دیوایسی که این بازی را اجرا کرده باشند و به سرورهای آن متصل شوند می توانند با همه بازیکنان دیگر این بازی را انجام دهند. همین مسئله سبب می شود تا به جای ساخت سرورهای فرعی برای هر دستگاه، همه آن ها به سرورهایی یکسان متصل شوند و تعداد بازیکنان فعال در لحظه بسیار بیشتر باشد. این یک ویژگی بسیار عالی برای چنین بازی هایی به حساب می رود و یکی از دلایل محبوبیت این نوع بازی ها دقیقاً همین ویژگی است.

 

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

در بازی Brawlhalla شما در نقش مبارزان مختلف پا به دنیایی می گذارید که همه چیز در آن به نبردهای حماسی بستگی دارد. ده ها نوع قهرمان مختلف با خصوصیت های منحصر به فرد در این بازی حضور دارند که شما می توانید آن ها را آنلاک کرده و خودتان را ارتقاء دهید. کلیت بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین انجام می شود. بخش آفلاین شامل بخش تمرینی و همچنین بخش مبارزات چند نفره (لوکال) است. اما چیزی که این بازی را حسابی محبوب کرده، بخش آنلاین آن با قابلیت کراس پلتفرم است. در بخش آنلاین بازی Brawlhalla انواع و اقسام بازی ها و رقابت ها وجود دارد.

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

شما می توانید در نبردهای ۱ به ۱ یا ۲ به ۲ و یا دیگر انواع بازی ها به رقابت اینترنتی با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا بپردازید. در بعضی از مدهای بازی تا ۸ نفر به صورت همزمان می توانند با یکدیگر بازی کنند. سبک و قوانین کلی بازی ساده هستند و در آن ملاک اصلی شما برای کسب پیروزی و کسب رتبه های بهتر، پیروز شدن در مبارزات در مقابل رقبا است. شما باید آن ها را با ضربات شدید از روی سکوها به پایین پرتاب کنید یا آنقدر به آن ها ضربه بزنید که مغلوب شوند. قالب کلی این رقابت ها بر حسب تعداد بیشتر غلبه کردن بر رقبا امتیازبندی می شود.

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

با کسب امتیاز و پول هایی که از این رقابت ها به دست می آورید می توانید آیتم های مختلف خریداری کرده و یا شخصیت های بیشتری را آنلاک کنید. گیم پلی بازی روان و داینامیک است و از نوع بازی های Fast-paced Action به حساب می رود. همه چیز در این بازی به سرعت عکس العمل های بالای شما بستگی دارد؛ پس خودتان را برای نبردهایی مهیج و سخت آماده کنید.

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

نکات تکمیلی :

  1. بازی فقط و فقط برروی دستگاه های با پردازنده ARM64 نصب می شود
  2. بازی بدون اینترنت نیز قابل اجرا است اما در این صورت فقط می توانید از بخش Offline Mode استفاده کنید.
  3. برای اتصال به سرورهای بازی به صورت آنلاین، می توانید به سرورهای مختلف که از نظر لوکیشن نزدیک تر هستند استفاده کنید.
  4. در حال حاضر کاربران ایرانی بدون نیاز به اقدام خاصی می توانند به سرورهای بازی متصل شده و به صورت آنلاین با دیگران بازی کنند.
  5. نسخه هک شده یا مود شده ای برای Brawlhalla وجود ندارد و به احتمال زیاد چنین نسخه ای برای این بازی عرضه نخواهد شد

آپدیت بازی اکشن رقابتی «سرزمین مبارزان» اندروید (+دیتا)

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی air.com.ubisoft.brawl.halla.platform.fighting.action.pvp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۸۲ مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم – ۶۸۸ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا