ترشی کلم فوری سفید زرد

ترشی کلم با دستور های متفاوتی قابل تهیه است. یکی از دستورها، طرز تهیه ترشی کلم سفید زرد رنگ است که مزه ی متفاوتی دارد و رنگ زیبایی پیدا می کند. این ترشی به خاطر افزودن ادویه هایی مثل زردچوبه به این رنگ در می آید. طعم و مزه ی این ترشی نیز تحت تاثیر ادویه ها با دیگر نمونه های ترشی متفاوت است.

با توجه به این مطلب که جا افتادن ترشی نیازمند صرف زمان است، یکی از بهترین کارها برای زود درست کردن ترشی، پختن آن است و ترشی کلم سفید پخته شده نیز به همین روش به دست می آید. بعد از فرآیند ترکیب مواد لازم ترشی و قرار دادن آن در ظرف مناسب برای مدت کوتاهی آن ها را در یک ظرف آب روی حرارت قرار داده و اقدام به پختن ترشی کنید.

بلافاصله بعد از تمام شدن این فرآیند، ترشی کلم زرد شما جا افتاده و قابل استفاده می باشد. این روش یکی از سریع ترین روش ها برای درست کردن ترشی است. ولی باید توجه داشته باشید که با این کار بافت محتویات ترشی به حالت له شده در می آید. قیمت گل کلم خریداری شده برای ترشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است تا بتوانید بهترین ترشی را با آنها تهیه نمایید و نیاز به خرید ترشی نداشته باشید.

بیشتر صیفی جات را می توان تبدیل به ترشی کرد، از کلم برگ سفید هم ترشی درست می کنند. برای خوش عطر شدن ترشی ها از سبزیجات معطر مثل ترخان و مرزه غافل نشوید. همچنین استفاده از ریحان، نعنا، جعفری و گشنیز هم می تواند ترشی شما را بسیار خوش عطر و بو کند. برای بعضی از انواع ترشی ها استفاده از آویشن و پونه نیز توصیه می شود.

کلم پیچ سفید برای یبوست

کلم جزء سبزیجاتی برگدار با ظاهری گرد و بیضی شکل است. کلم پیچ سفید جز کلم های پر طرفدار است و برای انواع ترشی ها، سالاد ها و حتی بعضی از غذا ها استفاده می شوند. بنا بر تحقیقات انجام شده در طب سنتی به این نتیجه رسیده شده است که کلم پیچ طبع گرمی دارد.

همانطور که درقسمت بالا گفته شد کلم پیچ سفید برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده است.

فیبر موجود در کلم پیچ تحرکات روده را آسان کره و برای افرادی که از یبوست رنج می برند پر از فایده است. خوردن روزانه ی کلم پیچ سفید موجب کاهش کلسترول بد خون و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. توجه کنید که زیاده روی در مصرف کلم پیچ سفید موجب به وجود آمدن نفخ و درد معده می شود.

ترشی کلم فوری سفید زرد

کلم پیچ به سبب خاصیت آرام بخشی که دارد در تسکین سر درد های معمولی می تواند موثر واقع شود. مصرف ترشی کلم سفید به سبب جذب کلوگزی که دارد می تواند برای افراد دیابتی بسیار مفید باشد.

کلم پیچ سفید منبع غنی از پتاسیم است که این پتاسیم می تواند برای بدن مفید باشد. کلم پیچ به سبب خاصیت ضد التهابی که دارد باعث کاهش التهاب ایجاد شده در بدن می شود.

آیا مصرف کلم پیچ برای بدن ضرر دارد؟

بله، استفاده بیش از حد کلم پیچ ممکن عوارضی داشته باشد. افرادی که مشکل کم کاری تیروئید دارند باید در مصرف کلم قرمز دقت کنند زیرا مصرف کلم پیچ موجب کم شدن ید در بدن می شود که این  کاهش ید در بدن می تواند موجب تشدید علائم کم کاری تیروئید شود.

ترشی گل کلم سفید فوری

برای دریافت اطلاعات مفید پیرامون خوراکی خوش طعم ترشی کلم سفید شکم پر فوری این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید و با ابعاد متفاوتی از این خوراکی آشنا بشوید.

برای دریافت اطلاعات مفید پیرامون خوراکی خوش طعم ترشی کلم سفید شکم پر فوری این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید و با ابعاد متفاوتی از این خوراکی آشنا بشوید.

درتهیه ی ترشی گل کلم سفید فوری مواد افزودنی متفاوتی به کار می رود برای مثال این ترشی را به همراه هویج و افزودنی های دیگر درست می کنند اما نکته ای که سبب می شود این ترشی سریع برای خوردن حاضر باشد جوشاندن مواد تشکیل دهنده ی آن داخل آب، سرکه و نمک است.

ترشی کلم فوری سفید زرد

در مطالب قبلی در این مقاله ذکر کردیم که ترشی کلم فوری با روغن زیتون، هویج و افزودنی های دیگر چگونه تهیه می شوند و اصولا ترشی ها با چه روش هایی تهیه می شوند. رنگ این ترشی به دلیل افزوده شدن لبو بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود.

دستور پخت ترشی کلم سفید قرمز با اصل طرز تهیه آن تفاوتی ندارد فقط برای آنکه رنگ ترشی شما قرمز بشود می توانید به دو روش عمل کنید روش اول آنکه ازهر دو نوع کلم سفید و قرمز در ترشی خود استفاده کنید تا رنگ قرمز به تمام ترشی شما برسد، در روش دوم می توانید مقداری کلم قرمز را در آب و سرکه بجوشانید و پس از آنکه رنگ این محلول قرمز شد آن را به ترشی کلم سفید خود بیافزایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا