فروش نهال زرد آلو شیرین اصفهان

یکی از میوه هایی که در تابستان رشد می کند زرد آلو بوده که در انواع نهال را در شاهرود، اصفهان و غیره دارد. اشخاص دیابتی با میل نمودن مقداری کم در دو الی سه روز هفته از میوه زرد آلو نسبت به پایین آمدن کربوهیدارت و کالری بدن کمک نموده و اگر این دسته از عزیزان در شرایط ناگواری به سر می برند، حتما با مراجعه و مشورت پزشک نسبت به مصرف آن اقدام نمایید، زیرا این محصول شیرین بوده و برای افراد دارای قند و دیابت مناسب نمی باشد و مصرف بیش از حد ان موجب دگرگونی احوالات  و بالا رفتن فشار خون می شود.

تمامی گیاهان باید نور کافی به آنها بتابد تا به خوبی رشد و مواد معدنی لازم را دریافت نماید، نهال زرد آلود اصفهان مانند نهال شلیل سفید بعد از رشد به ارتفاع حدود سه الی هفت متر رسیده و بعد از مدتی رشد به دلیل کمبود موادهای معدنی به ریشه آن باید از کودهای مخصوص استفاده نمود تا خاک وساقه درخت را شارژ نماییم.

افرادی که دچار پیری یا درد چشم دچار هستند از زردآلو میل نموده و به مدت سه الی چهار هفته روزانه یک الی دو عدد میل نمایند، بیشتر از آن همه می توانید مصرف کنید، اما برای بدن شما ضرر دارد، زیرا باید هر روز از آن میل نمایید پس در مقدار مصرف صرفه جویی کنید.

افرادی که دارای یبوست هستند، ابتدا این میوه را به اندازه سه عدد میل نموده و سپس هسته آن را شکافته و محصول درون آن را مصرف نمایید.

نهال زرد آلو شیرین

از خواص بی نظیر زرد آلو نیز می توان به این موارد اشاره کرد این میوه مقدار زیادی ویتامین c ویتامین a دارد و آهن است همچنین دارای مواد مغذی است که باعث می شود چشمها و قلبهای ما از سلامت بیشتری برخوردار باشد و همچنین این میوه می تواند به عنوان تصفیه کننده خون عمل کند و باعث از بین رفتن بوی بد دهان شود. باید این را نیز بدانید که این درخت به صورت هر ساله میوه نخواهد داد و بیشتر نهالهایش چیزی حدود ۳ الی ۶ سال بعد از  کاشت قبل از اینکه رشد و بلوغشان کامل شود شروع به میوه دهی می کنند قد درختان زرد آلو اگر به صورت بلوغ باشد چیزی به ۵ متر ولی اگر از نوع کوتوله باشد چیزی حدود ۴ متر است و عمر هر درخت نیز چیزی حدود ۱۰ الی ۱۵ سال می باشد.

فروش نهال زرد آلو شیرین اصفهان

یکی دیگر از نکات قابل اهمیت برای پرورش و داشتن نهال زردآلو شیرین نحوه آبیاری آن است که باید حتما به صورت منظم انجام شود در واقع زمانی که آبیاری به صورت یکنواخت صورت بگیرد باعث می ‌شود تا قدرت رشد درخت زردآلو بیشتر شود اگر این کار را با روش سنتی انجام می دهید حتما دقت داشته باشید که آب با طوقه درخت برخورد نداشته باشد نکته مهم دیگر نور مستقیم آفتاب است که این میوه برای رشد به آن نیاز دارد و در صورتی که نور آن کافی نباشد باعث می ‌شود تا رشد نهال نیز کند شود.

فروش نهال زرد آلو

یکی از سوالاتی که ذهن مشتریان ما را مشغول خود کرده است در رابطه با رشد این درخت می باشد که می خواهند بدانند درخت این میوه تا چه اندازه نیز رشد می کند که در پاسخ به سوال آنها باید بگوییم درخت بالغ آن تا حدود ۵ الی ۵/۵ متر رشد خواهد کرد. امروزه اکثر افراد درون جامعه به دنبال کاشت نهال زرد آلو هستند زیرا فکر می کنند در آینده قیمت آن بسیار افزایش پیدا می کنند و آنها با خرید و فروش این میوه خوشمزه می توانند سود بسیار زیادی را بدست بیاورند به همین منظور هر شرکتی که بهترین زردآلو را تولید نماید از فروش بسیار خوبی هم نیز روبرو خواهد بود.

فروش نهال زرد آلو شیرین اصفهان

مجموعه مربوطه ما به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که برای فروش نهال زرد آلو خود حتی نهال بلوبری در نظر گرفته است توانسته ظرف مدت زمان کوتاهی جزو یکی از پر فروش ترین شرکتها در ایران لقب بگیرد.

بهتر است به این نکته در هنگام کاشت توجه بسیار زیادی نمایید، از آنجایی که درخت زرد آلو به تنهایی نمی تواند گردافشانی نماید به همین منظور برای گردافشانی آن باید دو درخت یا همان دو نهال در یک قسمت بکارید تا این میوه به راحتی رشد نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا