سامسونگ ویدیویی جذاب از تولید و آزمایش گلکسی زد فولد ۴ توسط ربات‌ها منتشر کرد

در این ویدیو، گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ پس از مونتاژ، توسط بازوهای رباتیک مورد آزمایش و ارزیابی دوام قرار می‌گیرند.

موبنا – سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد خود که اوایل این ماه برگزار شد، درباره دوام و مقاومت گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ ادعاهای جسورانه‌ای داشت. اکنون ویدیویی توسط غول فناوری کره‌ای منتشر شده که آزمایش‌های انجام شده توسط ربات‌ها روی گلکسی زد فولد ۴ پیش از عرضه به بازار را نشان می‌دهد.

ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ، چند مرحله آخر در چرخه تولید گلکسی زد فولد ۴ را نشان می‌دهد که در آن ربات‌ها قاب پشتی دستگاه را روی آن قرار می‌دهند و پس از آن، ارزیابی‌هایی توسط آن‌ها انجام می‌شود. در این آزمایش‌ها برخی عملکردهای دستگاه از جمله حسگر لمسی و مجاورتی، قلم S Pen و قابلیت‌‌های پرداخت بدون تماس دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سپس تست شبکه و دوربین دستگاه انجام می‌شود که در آن عملکرد گلکسی زد فولد ۴ در انتقال و دریافت شبکه و عملکردهای مربوط به دوربین دستگاه به‌طور کامل ارزیابی می‌شود.

 

 

تست عملکرد گلکسی زد فولد ۴

پس از تکمیل این موارد، بازوهای رباتیک سامسونگ مجموعه‌ای از تست‌های دوام را روی گوشی تاشو جدید آن انجام می‌دهند.

در اولین آزمایش، مقاومت دستگاه در برابر آب بررسی می‌شود که در آن از یک محفظه اختصاص یافته برای همین ارزیابی استفاده می‌شود. دستگاه‌هایی که از این آزمایش جان سالم به در می‌برند، سپس وارد بخش ارزیابی قابلیت تا شدن دستگاه خواهند شد که در آن بازوهای رباتیک، گوشی‌ها را باز و بسته می‌کنند تا مشکلات بالقوه آن‌ها در این فرآیند مشخص شود.

سپس ربات منحصر‌به‌فرد دیگری، کلیدهای کناری دستگاه را با فشار دادن مکرر آن‌ها آزمایش می‌کند و یک بار دیگر تست مقاومت در برابر آب انجام می‌شود که این بار گلکسی زد فولد ۴ به‌طور کامل در آب فرو می‌رود.

هرچند به‌طور کلی این ویدیو روی گلکسی زد فلیپ ۴ تمرکزی ندارد، اما گوشی تاشو کوچک‌تر سامسونگ در آخرین مورد، تحت ارزیابی‌های مقاومت در برابر آب قرار می‌گیرد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا