سری میت ۵۰ هواوی گواهینامه ۳C را دریافت کرد

هواوی اخیرا خبر معرفی اسمارت‌فون‌های سری میت ۵۰ در روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ماه) را مورد تائید قرار داد و بلافاصله پس از این اقدام، پیرامون ویژگی‌های مختلف سری میت ۵۰ از جمله سرعت شارژ، مشخصات دوربین و تراشه مورد استفاده در آن خبرهای جدیدی منتشر شد.

موبنا – در این گواهینامه به ۳ مدل منحصربه‌فرد میت ۵۰ اشاره شده که ظاهرا از اسامی تجاری میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰RS پورش دیزاین استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، این هندست‌ها از فناوری شارژ با حداکثر توان ۶۶ وات (با ولتاژ ۱۱ ولت و شدت جریان ۶ آمپر)، ۱۰ وات (با ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان ۲ آمپر) و ۴۰ وات (با ولتاژ ۱۰ ولت و ۴ آمپر) پشتیبانی می‌کنند.

گزارش دیگری که توسط یک افشاگر محبوب با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که سری میت ۵۰ شامل یک مدل چهارم با نام هواوی میت ۵۰E مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸G خواهد بود. در عین‌حال بر اساس شنیده‌ها مدل‌های میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ کوالکام استفاده خواهند کرد.

وبسایت My Drivers با استناد به اطلاعات منابع زنجیره تامین خود ادعا می‌کند که سری میت ۵۰ صرفا از اتصال ۴G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل‌های هواوی میت ۵۰ پرو و میت ۵۰RS مجهز به نمایشگرهای ناچ‌دار خواهند بود.

 

تصاویر هواوی میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰RS

در بخش دوربین نیز هواوی میت‌ ۵۰ پرو احتمالا از دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد. این پیکره‌بندی پیش‌تر در گوشی‌های سری گلکسی S9 و گلکسی S10 سامسونگ نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این هندست‌ها دوربین می‌تواند میان حالات دیافراگم f/1.7 و f/2.4 تغییر وضعیت دهد. سامسونگ تنها در ۲ نسل از پرچم‌داران یری گلکسی S و گلکسی نوت خود از دوربین با دیافراگم متغیر استفاده کرد. میزان گشودگی دیافراگم بهینه بسته به شرایط عکس‌برداری انتخاب می‌شود.

سری میت 50 هواوی گواهینامه 3C را دریافت کرد

هواوی در اوایل هفته جاری اعلام کرد که رویداد معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ در روز ۱۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد. همچنین در این مراسم شاهد رونمایی از موتور تصویربرداری XMAGAE هواوی خواهیم بود. به‌دنبال پایان همکاری میان هواوی و لایکا، این موتور به‌عنوان جانشین ایده لایکا به‌کار گرفته خواهد شد. بعلاوه هواوی در این مراسم احتمالا از تبلت جدید میت‌پد پرو ۱۲.۴ اینچی خود نیز رونمایی خواهد کرد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا