مجلس تهیه طرح توسعه ارتباطات سیار را در دستور کار دارد

“علی مطهری” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح با همکاری و مشارکت دفتر مدیریت فناوری های نوین مرکز پژوهشهای مجلس در دست تهیه است.وی افزود: در تدوین این طرح ضمن استفاده از نظرات اپراتورهای تلفن همراه کشور، از متخصصان و کارشناس حوزه ارتباطات نیز بهره خواهیم گرفت.مطهری با بیان …

“علی مطهری” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح با همکاری و مشارکت دفتر مدیریت فناوری های نوین مرکز پژوهشهای مجلس در دست تهیه است.
وی افزود: در تدوین این طرح ضمن استفاده از نظرات اپراتورهای تلفن همراه کشور، از متخصصان و کارشناس حوزه ارتباطات نیز بهره خواهیم گرفت.
مطهری با بیان اینکه هدف از تهیه طرح توسعه ارتباطات سیار، مدون و منسجم کردن راهکارهای توسعه ارتباطات سیار در کشور است، افزود: در تدوین این طرح تلاش خواهد شد به چالش های توسعه ارتباطات سیار نیز پاسخهای مناسبی داده شود.
وی افزود: در این طرح به موضوع محل نصب آنتن های تلفن همراه، استفاده مشترک از این آنتن ها، آثار زیان بار امواج الکترومغناطیسی، تشعشات آنتن های تلفن همراه و رعایت استانداردهای جهانی در زمینه رعایت اصول زیست محیطی توسط اپراتورها پرداخته خواهد شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا