خط تولید مدل جدید خودروی جیلی امگرند(+فیلم و عکس)

نسل کاملا جدید امگرند با اندازه ای بزرگ‌تر و کیفیت ساخت بالاتر نسبت به نسل های پیشین، همچنان بر ارائه خودرویی ارزشمند، با طراحی زیبا و مجهز به فناوری های مختلف تاکید دارد.

موبنا جیلی اتو، بزرگترین برند خصوصی خودرو در چین، نسل چهارم از سدان محبوب امگرند را روانه بازار کرده است. جیلی برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو چنگدو ۲۰۲۱ از نسل چهارم و کاملا جدید سدان امگرند رونمایی کرد.

 

 

امگرند با تمرکز بر ارائه خودرویی ارزشمند و مجهز به فناوری های مختلف برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. این مدل خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین سدان های چینی تبدیل شد.

فلسفه جیلی اتو مبنی بر توجه به بازخوردها و نظرات مصرف کنندگان در بهبود کیفیت محصولات شرکت و افزایش شهرت مدل امگرند در چین و بازارهای جهانی نقش داشته است. در همین راستا، باید به این نکته اشاره داشت که مدل امگرند برای نه سال پیاپی عنوان محبوب‌ترین سدان چینی را به خود اختصاص داد.

نسل چهارم امگرند بر اساس معماری ماژولار بخش-بی (B-segment Modular Architecture) جیلی اتو شکل گرفته است. این پلتفرم فضای بیشتر برای مسافران و بار، عملکرد بهتر در زمینه سر و صدا، لرزش و سختی (Noise, Vibration, and Harshness)، و بهبود هندلیگ را ارائه می کند. نسل کاملا جدید امگرند با اندازه ای بزرگ‌تر و کیفیت ساخت بالاتر نسبت به نسل های پیشین، همچنان بر ارائه خودرویی ارزشمند، با طراحی زیبا و مجهز به فناوری های مختلف تاکید دارد.

در طراحی ظاهری جیلی امگرند ۲۰۲۲ چراغ های ال‌ئی‌دی جلو همراه با چراغ های ال‌ئی‌دی رانندگی در روز جلب توجه می کنند. جلو پنجره با خطوط عمودی که طراحی آشنای محصولات جدید جیلی است، بین دو چراغ جلو خودنمایی می کند. تزئینات کرومی در قسمت جلو پنجره، محفظه چراغ های مه شکن و قسمت پایینی ورودی هوای سپر از دیگر موارد قابل توجه است.

در نمای جانبی رینگ های ۱۷ اینچی و زبان طراحی جدید جیلی اتو با خطوط قوی، ظاهری یکدست و زیبا به امگرند ۲۰۲۲ بخشیده اند. آینه های جانبی برقی مجهز به چراغ های راهنما دارای ویژگی هایی مانند جمع شدن خودکار و یخ‌زدایی هستند.

در نمای عقب خودرو نیز چراغ های ال‌ئی‌دی با گرافیک جذاب که با یک نوار به هم متصل شده اند، اسپویلر یکپارچه شده همراه با تزئینات کرومی در قسمت سپر جلب توجه می کنند.

جیلی امگرند

در داخل خودرو، با توجه به تریم انتخابی – کامفورت یا پریمیوم – شاهد استفاده از روکش های پارچه ای در تریم کامفورت و آبی و سفید از جنس چرم و جیر برای تریم پریمیوم هستیم. به گفته جیلی اتو، حدود ۸۵ درصد کابین در تریم پریمیوم از مواد نرم لمس ساخته شده که در قسمت داشبورد، زیردستی جلو و پنل های کناری درها جلب توجه می کند.

یک سامانه اطلاعات سرگرمی با نمایشگر لمسی به صورت استاندارد در جیلی امگرند ۲۰۲۲ ارائه شده است. در مدل پریمیوم نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال پشت فرمان قرار دارد، در شرایطی که مدل کامفورت ترکیبی از ابزارهای آنالوگ با نمایشگری ۳.۵ اینچی را ارائه می کند. در تریم پریمیوم شش بلندگو و در تریم کامفورت چهار بلندگو به سامانه سرگرمی متصل شده اند.

از نظر ایمنی و راحتی، امگرند پریمیوم دارای شش کیسه هوا و تریم کامفورت فقط دارای دو کیسه هوا در قسمت جلو است. سامانه های ترمز ای‌بی‌اس با ئی‌بی‌دی، کنترل کشش و پایداری، سامانه کمک به حرکت در سربالایی، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل، و دوربین معکوس از جمله ویژگی های استاندارد جیلی امگرند ۲۰۲۲ هستند.

قلب تپنده جیلی امگرند ۲۰۲۲ یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۰۲ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده غیراتوماتیک ۵ سرعته یا یک جعبه دنده سی‌وی‌تی ۸ سرعته به چرخ ها منتقل می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا